Tyttärelläni 4v on nyt nätti polkkatukka
hänellä pn tuuhea ja hyvin vaalea tukka ja leikkautin pitkän tukan polkkamalliksi ja täytyy sanoa että on todella kaunis nyt kun ei ole takun takkua ja kaartuu kauniisti sisäänpäin. Hänellä on pienet sirot kasvot ja korostaa nätisti tätä. Ei meillä tyttö mikään näyttelyesine ole mutta on tukka kyllä edukseen ja mikä parasta ei enää harjaamista huudon ja itkun kera ;)
Itsellänikin oli joskus pakkomielle että pienellä tytöllä tulee olla pitkä tukka mutta minkä ihmeen vuoksi koska yleensä tämän ikäisillä se on takkukasa tai tiukalla mitäänsanomattomalla letillä tai ponnarilla. Nätimpi tuo söpö polkka on.
Kommentit (25)
Itse olen kärsinyt koko lapsuuteni polkkatukasta otsiksella, joten nyt 7v tyttärelläni onkin peppuun asti ulottuvat hiukset! ;) Ovat hyväkuntoiset ja kauniit. Takkuuntuminen ei ole ongelma, koska käytän hyvää hoitoainetta tai kookosöljyä sekä tyttö nukkuu hiukset letillä. Mikä li tyttö haluaa, saa toki leikkauttaa hiuksensa lyhyemmiksikin, mutta hän on jopa latvojen "pakollista" tasoitusta vastaan, joten saa pitää ielihyvin kauniit hiuksensa. Toki niintä siis tasoitetaan välillä.
Onko ap epävarma päätöksestään, vai mitä ihmeen vakuuttelua hän kaipaa?! Itse en pidä polkkatukasta tai lyhyistä hiuksista. Ovat mielestäni tylsät ja rumat. Sen sijaan pitkät hiukset ovat aina kauniit, kunhan ovat vaan hyväkuntoiset ja mielellään värjäämättömät. Voivat olla ohuetkin, kunhan ovat latvoista tasaiset. Mutta suomalaisethan ajattelevatkin vain käytännöllisyyttä. Aikuisena sitten kuljetaan terveys/sporttisandaaleissa ja tukka lyhentynyt polkasta lopulta kananperseeksi ja näytetään ihan miehiltä :O
VIERAILIJA 14.7. klo 14:2414/15
Onko ap epävarma päätöksestään, vai mitä ihmeen vakuuttelua hän kaipaa?! Itse en pidä polkkatukasta tai lyhyistä hiuksista. Ovat mielestäni tylsät ja rumat. Sen sijaan pitkät hiukset ovat aina kauniit, kunhan ovat vaan hyväkuntoiset ja mielellään värjäämättömät. Voivat olla ohuetkin, kunhan ovat latvoista tasaiset. Mutta suomalaisethan ajattelevatkin vain käytännöllisyyttä. Aikuisena sitten kuljetaan terveys/sporttisandaaleissa ja tukka lyhentynyt polkasta lopulta kananperseeksi ja näytetään ihan miehiltä :O
Peukkuja tälle! On kuin oisin itse kirjottanut!! on kamalaa katseltavaa tää "normi-suomalainen" naisten tapa leikkuuttaa omia tai lastensa hiuksia!! Kynittynä aivan pilalle!!
Meidän nuoremmalla on. Hänellä on sydämenmuotoiset kasvot, tosi kaunis niska. Hiukset mustat ja kiiltävät. On kaunis.