Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttärelläni 4v on nyt nätti polkkatukka

Vierailija
05.07.2013 |

hänellä pn tuuhea ja hyvin vaalea tukka ja leikkautin pitkän tukan polkkamalliksi ja täytyy sanoa että on todella kaunis nyt kun ei ole takun takkua ja kaartuu kauniisti sisäänpäin. Hänellä on pienet sirot kasvot ja korostaa nätisti tätä. Ei meillä tyttö mikään näyttelyesine ole mutta on tukka kyllä edukseen ja mikä parasta ei enää harjaamista huudon ja itkun kera ;)

Itsellänikin oli joskus pakkomielle että pienellä tytöllä tulee olla pitkä tukka mutta minkä ihmeen vuoksi koska yleensä tämän ikäisillä se on takkukasa tai tiukalla mitäänsanomattomalla letillä tai ponnarilla. Nätimpi tuo söpö polkka on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka näyttääkin kivalta jos tukka ei ole sellainen lieru...tosin se lieru ei näytä yhtään sen kivemmalta pitkänäkään.

Vierailija
2/25 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin äitini oli sitä mieltä että polkkatukka on tosi kätevä ja sievä. Mä vihasin sitä, mutta äitihän sen kampaajan aina ohjelmoi.

Toisaalta vihasin kyllä sitäkin kun sitten sain tahtoni läpi ja pitkät hiukset niin äiti halusi luoda niihin aina hämmästyttäviä taideteoskampauksia kun mentiin sukulaisille näyttelemään onnellista perhettä... Niin äiti sitten harjasi hiuksia olan takaa, mahdollisia takkuja ei availtu varovasti, vaan välillä lähti hiuksia tuppoina kun äiti niitä repi. Myös föönillä oli kiva polttaa päänahkaani jos kitisin että sattuu.

Hiuksiini ei koske nykyään kukaan muu kuin minä.

Oman lapseni annan valita hiusmallinsa itse. Jos tahtoo pitkät hiukset pitää niin tottakai niiden hoitamisessa on työtä, mutta takut saa auki hellästikin (olen opetellut omalla pitkällä kuontalollani).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin leikkautettiin 3 veelle viime viikolla polkkatukka, sopii ihan älyttömän hyvin tytölle. Ei tarvitse enää itkeä ja parkua hiusten harjaamisesta kuten tähän asti. Hyvä ratkaisu. Meinaan leikkauttaa itsellenikin (vaikka pystynkin harjaamaan pitkät hiukseni ilman parkumista :D )

Vierailija
4/25 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 08:56"]

Omakin äitini oli sitä mieltä että polkkatukka on tosi kätevä ja sievä. Mä vihasin sitä, mutta äitihän sen kampaajan aina ohjelmoi.

Toisaalta vihasin kyllä sitäkin kun sitten sain tahtoni läpi ja pitkät hiukset niin äiti halusi luoda niihin aina hämmästyttäviä taideteoskampauksia kun mentiin sukulaisille näyttelemään onnellista perhettä... Niin äiti sitten harjasi hiuksia olan takaa, mahdollisia takkuja ei availtu varovasti, vaan välillä lähti hiuksia tuppoina kun äiti niitä repi. Myös föönillä oli kiva polttaa päänahkaani jos kitisin että sattuu.

Oman lapseni annan valita hiusmallinsa itse. Jos tahtoo pitkät hiukset pitää niin tottakai niiden hoitamisessa on työtä, mutta takut saa auki hellästikin (olen opetellut omalla pitkällä kuontalollani).

[/quote]

Kuulostaa kyllä edelleen siltä, että olet ollut juuri sellainen rasittava kitisijäkakara, mille mikään ei passaa. Voihan se äidin hermoja vähän koetella.

Vierailija
5/25 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 08:56"]

[/quote]

Kuulostaa kyllä edelleen siltä, että olet ollut juuri sellainen rasittava kitisijäkakara, mille mikään ei passaa. Voihan se äidin hermoja vähän koetella.

Vierailija
6/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sasinpa lastenlasteni vanhemmat tekemään saman. Hoidan lapsia ja olen ihan mitta täynnä niitä takkujen selvittämisiä. HUOH.

Vierailija
7/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 08:56"]Omakin äitini oli sitä mieltä että polkkatukka on tosi kätevä ja sievä. Mä vihasin sitä, mutta äitihän sen kampaajan aina ohjelmoi.

[/quote]
Mä en ymmärrä minkä helvetin takut. Kun harjaa niin ei niitä tule. Oli sitten päivä tai yö. Ja yöksi letille niin ei mene takuun.

Lähes aina pitkähiuksinen, jo keski-ikäinen

Vierailija
8/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt polkka vaan kaikille tytöille ja naisille! Se on söpö!

Mars mars parturiin!

poitsu

Vierailija
9/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Polkka tukka voi olla tosi söpö, mutta en tajua miksi rupesit haukkumaan pitkää tukkaa. Kyllä minun lapsellani on muutakin kuin mitään sanomaton ponnari eikä takkuja ole ikinä.

Vierailija
10/25 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat selittelyt ap:lla...

Vierailija
11/25 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:29"]Kiva. Polkka tukka voi olla tosi söpö, mutta en tajua miksi rupesit haukkumaan pitkää tukkaa. Kyllä minun lapsellani on muutakin kuin mitään sanomaton ponnari eikä takkuja ole ikinä.
[/quote]
Yhdyssanat....

Vierailija
12/25 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 08:38"]Polkka näyttääkin kivalta jos tukka ei ole sellainen lieru...tosin se lieru ei näytä yhtään sen kivemmalta pitkänäkään.
[/quote]
Mitäs sit tehdään, jos on se lieru, eikä sille voi mitään? Polkkatukka ei sovi, eikä pitkä, hmmm...lyhyttä aina solvataan, ei pidetä naisellisena, eli jää.... KALJU! Voi, kun kiva.

Vierailija
13/25 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:33"]Lapseni isä on tummaihoinen, joten tytöllänikin on semmoinen söpö kiharatukka. Jos lapseni olisi valkoinen leikkauttaisin kyllä todellakin hänelle polkkatukan, helppohoitoinen ja ihan älyttömän suloinen pikkutytöillä. [/quote] Alapeukut koska?

[/quote]

siksi että voisit kysyä

Vierailija
14/25 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole nätti..

Vierailija
15/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka on ruma.

Vierailija
16/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:32"]

Polkkatukka on ruma.

[/quote]

Itse olet

Vierailija
17/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:32"]

Polkkatukka on ruma.

[/quote]

Itse olet

[/quote]

Joo ole, mutta eipäs muakaan polkka kaunistaisi. Päinvastoin.

Vierailija
18/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä on tummaihoinen, joten tytöllänikin on semmoinen söpö kiharatukka. Jos lapseni olisi valkoinen leikkauttaisin kyllä todellakin hänelle polkkatukan, helppohoitoinen ja ihan älyttömän suloinen pikkutytöillä.

Vierailija
19/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:33"]Lapseni isä on tummaihoinen, joten tytöllänikin on semmoinen söpö kiharatukka. Jos lapseni olisi valkoinen leikkauttaisin kyllä todellakin hänelle polkkatukan, helppohoitoinen ja ihan älyttömän suloinen pikkutytöillä.
[/quote]
Alapeukut koska?

Vierailija
20/25 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkkatukka on niin söpö tytöillä, niin pienillä kuin vähän isommillakin. Tyypillinen suomalainen hiuslaatu on niin hento, että aika harvalla se näyttää pitkänä kauniilta. Eri asia on sitten nämä tuuheatukkaiset... Oma 8v tyttöni halusi itse polkkatukan ja se on niin suloinen