Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle FFP3-hengityssuojain on poliittinen kannanotto

Vierailija
30.07.2020 |

Käytän kalliita ja vaikeasti saatavissa olevia FFP3-hengityssuojaimia, koska en halua sairastua covid-19 -virukseen. Lisäksi hengityssuojain on poliittinen statement oikeistolaisen, individualistisen ja liberaalin Suomen puolesta, demarien ja vasemmiston holhousta ja pakkovaltaa vastaa. Niinkauan kuin demarien hallitsema Sosiaali- ja terveysministeriö vastustaa maskien käyttöä, jokainen julkisessa liikenteessä ja muualla julkisuudessa näkyvä hengityssuojain on voimakas poliittinen kannanotto.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha

Vierailija
2/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

selevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miksei demari Varhila halua antaa maskisuositusta, kun kaikki tosiseikat puhuvat maskien käytön puolesta juuri esim julkisessa liikenteessä.

Onko kyseessä tosiaankin poliittinen herkkänahkaisuus vasemmistoministerien aiheuttaman suojavarusteskandaalin jälkeen?

Terv. Munkan mummo

Vierailija
4/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyttäisin henhityssuojaa, jos tieisin millaista pitäisi käyttää.

Vierailija
5/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy paljon tietoa.

Vierailija
6/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se paljon hengittämistä? Pystyykö sen kanssa esimerkiksi lenkkeilemään?

Vierailija
7/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liikun speedoissa kadulla samasta syystä.

Vierailija
8/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ei ole poliittinen kannanotto vaan ihan vain maalaisjärjen käyttöä. En halua saada tartuntaa eikä mun tarvitsekaan saada. Ja kun suojaan itseni saamasta tartuntaa muilta, en myöskään voi tartuttaa virusta kehenkään muuhunkaan. Oma terveyteni on mulle tietysti täkeämpi kuin kenenkään muun terveys, mutta muutkin hyötyvät siitä, jos minä pysyn terveenä. 

Vierailija
9/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän venäläistä GP-7 kaasunaamaria, paljon parempi kuin mikään FFP maski.

Vierailija
10/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän olen poliittiselta kannaltani selvästi jossain demarien ja vasemmistoliiton liepeillä, mutta pahemman koronatilanteen aikana käytin kyllä maskia ja tulen käyttämään jatkossakin jos tartuntamäärät alueellani taas nousevat. Kyseessä ei ole poliittinen kannanotto vaan tieteellisen koulukunnan kannanotto korkeintaan.

Vierailija
11/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan sua vähän sen sivistyksen kanssa.

Covid19 ei ole virus vaan sairaus. Se on lyhenne sanoista corona, virus, disease ja 2019. Sen aiheuttaa koronaviruksiin kuuluva sars-cov-2, joka siis on tässä se virus.

Vierailija
12/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autan sua vähän sen sivistyksen kanssa.

Covid19 ei ole virus vaan sairaus. Se on lyhenne sanoista corona, virus, disease ja 2019. Sen aiheuttaa koronaviruksiin kuuluva sars-cov-2, joka siis on tässä se virus.

Vassaria sattui :)

Vierailija
13/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se ei ole poliittinen kannanotto vaan ihan vain maalaisjärjen käyttöä. En halua saada tartuntaa eikä mun tarvitsekaan saada. Ja kun suojaan itseni saamasta tartuntaa muilta, en myöskään voi tartuttaa virusta kehenkään muuhunkaan. Oma terveyteni on mulle tietysti täkeämpi kuin kenenkään muun terveys, mutta muutkin hyötyvät siitä, jos minä pysyn terveenä. 

Sinulla on oikeistolainen liberaali maailmankuva :)

Vierailija
14/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeistolainen liberaali maailmankuva :)

No rehellisesti sanottuna mulla varmaan onkin. Mutta en silti pidä hengityssuojaimen käyttöä hallituksen vastaisena poliittisena ilmaisuna vaan ihan oman terveyteni kannalta hyvänä asiana. 

Vierailija
15/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaksinkertainen bandanna-huivi jo suojaa aika hyvin, kolminkertainen viela paremmin. Mika tahansa tiukasti kudottu puuvilla on hyva.

Monet laittavat kahvisuodattimen sinne kerrosten valiin.

Vierailija
16/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän helposti saatavia ääsmarketin muovikasseja koska en halua saada tauteja. Pussi päähän ja paanalle! Ei ole taudit tarttueet.

Vierailija
17/17 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän helposti saatavia ääsmarketin muovikasseja koska en halua saada tauteja. Pussi päähän ja paanalle! Ei ole taudit tarttueet.

A leftist spotted :D