Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, mies ei halua yhteistä aikaa minun kanssani :(

Vierailija
04.07.2013 |

Sovittiin miehen kanssa että laitetaan viikonloppuna lapsi hoitoon, jotta saadaan omaa aikaa.. Oli puhetta että voitais käydä vaikka baarissa pyörähtämässä, kun täällä meidän paikkakunnalla ei ole oikein mitään muutakaan minne mennä illasta ja kotona ei kiinnosta kykkiä..
Nyt mies puhuu että mitä minä aion tehdä viikonloppuna, menenkö kavereiden kanssa jonnekkin? Itse kuulemma aikoo vetää kännit ja mennä käymään toisella paikkakunnalla!! Just.. Ja mä kun luulin että mentäis yhdessä jonnekkin kun muutenkin suhde rakoilee, ei olis pahitteeksi mennä kahdestaan jonnekkin viettämään aikaa..
En tiedä oliko mieheltä silkkaa vittuilua tuo ''menetkö kavereidesi kanssa'', koska tietää ettei minulla juurikaan ole kavereita enää kuin muutama, kaikki lähti raskauden myötä omille teille :(

Ja kyse ei ole etteikö mies pääsisi koskaan minnekkään, viimeksi kuukausi sitten oli baarissa ''vetämässä kännejä''.. Ahdistaa pelkkä juomisesta puhuminen, kun tiedän että mies ei osaa juoda niinkuin normaalit ihmiset. Aina ollaan pää aivan sekaisin ja oksennellaan ja paskotaan illan päätteeksi koko kämppä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä haluat hoitaa parisuhdetta oksentelevan ja ympäriinsä paskovan alkoholistin kanssa? :(

Vierailija
2/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, en tarkoittanut viimeisillä virkkeillä että ainoa paikka missä on käynyt vähään aikaan on baari. Vaan siis saa kyllä käydä vapaasti kavereidensa kanssa arkena ja viikonloppuna, mutta juomaan harvemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlaista, sillä erotuksella ettei mies käytä alkoholia. Miestä ei kiinnosta nähdä vaivaa (suunnitella tekemistä, hankkia lapselle hoitajaa jne), jotta pääsisimme joskus kahdestaan viettämään aikaa. Mies tekee paljon yövuoroa, jolloin olen muutenkin kiinni lapsessa kaikki illat.. voin kertoa, että ovst kaverit täällökin hauhtuneet kuin tuhka tuuleen..

Vierailija
4/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 22:11"]

Ja vielä haluat hoitaa parisuhdetta oksentelevan ja ympäriinsä paskovan alkoholistin kanssa? :(

[/quote]

No jep, sanoppa muuta! Ehkä alkais oleen jo eron paikka pikkuhiljaa..

ap

Vierailija
5/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuota kännäämistä lukuunottamatta tutulta. Aina kun saadaan lapsivapaata, mies painelee mökille tietäen, että inhoan siellä oloa. Varma tapa päästä yksin menemään ja kännäämään =( Juo tosi harvoin, ei sen puoleen mutta hän tekee tuon aina tahallaan.