Mistä löytää norjalaisen miehen?
Vaikuttavat reippailta ulkoilmaihmisiltä. Sellainen 43-50v olisi passeli.
Kommentit (33)
Onko suomalaiselle naiselle joku statusjuttu jos on englantilainen, saksalainen tai norjalainen mies? Normaali ihminen rakastuu ihmiseen ei kansallisuuteen.
Norjaa suosittelen minäkin, kokeile jotain kansainvälistä deittipalstaa. Siskoni löysi sellaiselta palstalta marokkolaisen miehen.
Minäkin veikkaan, että Norjasta. Sitten jos suomalainen ulkoilmaihminen kelpaa, niin sitten Suomesta. Tsemppiä etsintään!
Mä veikkaan kans, et Norjasta. Mutta myös sun pitää olla aika norja, että löytyy helpolla, suomalaiset on kuitenkin vähän metsäläiskansan maineessa sielläkin.
Englantilaiset, saksalaiset ja norjalaiset ovat hyvässä maineessa, siksi ovat haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaiselle naiselle joku statusjuttu jos on englantilainen, saksalainen tai norjalainen mies? Normaali ihminen rakastuu ihmiseen ei kansallisuuteen.
Ööö.. En mä ajatellut, että olisi jokin statusjuttu. Haluisin vaan muuttaa Norjaan.
Mäkin haluun. Tosin oon vasta 19.
Vierailija kirjoitti:
On se selkeästi monelle joku statusjuttu.
Oslossa voi olla niitä jos oikeesta paikasta etit. Voi niitä olla Reykjavikissakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan kans, et Norjasta. Mutta myös sun pitää olla aika norja, että löytyy helpolla, suomalaiset on kuitenkin vähän metsäläiskansan maineessa sielläkin.
Ei kyllä ole, suomalaisia arvostetaan ja pidetään ahkerina ja rehellisinä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin veikkaan, että Norjasta. Sitten jos suomalainen ulkoilmaihminen kelpaa, niin sitten Suomesta. Tsemppiä etsintään!
Kelpaa suomalainenkin, mutta ei ole tullut vastaan kuin varattuja.
Koska Norjaa ei ole vielä mainittu niin vastaan Norjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt saman merkille.
Vierailija kirjoitti:
Norjaa suosittelen minäkin, kokeile jotain kansainvälistä deittipalstaa. Siskoni löysi sellaiselta palstalta marokkolaisen miehen.
Kokeilisin mielummin norjalaista deittipalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö.. En mä ajatellut, että olisi jokin statusjuttu. Haluisin vaan muuttaa Norjaan.
No miksi et sitten muuta Norjaan ja varmasti löydät sieltä miehen vai haluatko miehen kotiin suoraan päästä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt saman merkille.
Hoikko itsetunto. Ovat pohjolan thaimaalaisia.
Norjasta voisi löytää
mies52v