asiaa anopista
Eli alkaa mennä hermot anoppiin. On hoitanut meillä lapsia tämän viikon ja vielä ensi viikon hoitaa täällä lapsia. Olemme itse vielä töissä eikä loma ole alkanut. Anoppi siis nukkuu myös meillä. On muuten poissa jaloista ja ei aiheuta hämminkiä. Mutta oli viikonlopun ja alkuviikon ti asti mökillään. Oli myös vienyt lapset oman miesystävänsä mökille lupaa kysymättä.
Tänään oli koko päivän puoli kahdeksaan asti illalla jossain hemmetin puuhamaassa. Koko ajan jossain menossa enkä itse näe lapsia ollenkaan. Lapset siis alakouluikäisiä. Tämä ottaa päähän. Hänelle ei voi puhua tai kantelee pojalleen tai rupeaa mieltään osoittamaan. Onneksi viikon päästä alkaa lomani ja anoppi saa painua kotiinsa. Kyllä sitä itkua taas näytetään kun hän ei näe lapsia. Huoh..
Kommentit (11)
kait mulla on lasten toisena vanhempana myös oikeis tavata lapsia vai eikö?
Meidän anoppi keikistelee stay-upeissa ja löyhissä rintaliiveissä... tahtoisiko päästä koeajolle kanssani?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 21:17"]
Kamala nainen! Miksi se teillä luuhaa, jos lapset jo koululaisia ja pärjäisi kavereitten kanssa kesän? Onko se muija jotenkin läheisriippuvainen tai muuten mieleltään sairas, kun ei tajua, että teillä ei mitään ilmaista apulaista kaivata. Sano vielä, että se ei ole edes pessyt ikkunoita ja harjannut hammasharjalla kaakeleitten saumoja puhtaiksi, vaikka aikaa olisi vaikka miten!
[/quote]
mä taidan tuntea sut! Ootko anopin toinen lapsi kenties? Toivottavasti saat äkkiä omia lapsia että jättää meidän lapset rauhaan!
MITÄ? valitat kun anoppi hoitaa lapsia. Meillä ei ikinä lapsenvahtia...tutut ei ota ja mummut ei kuulemma jaksa. Joten kaikki menot pitää tehdä miehen kanssa vuorotellen tai palkata joku pariksi tunniksi. hmph. kiittämätöntä
Olen kateellinen noin ihanasta anopista! Mutta silti, en mäkään hyvällä katsois jos veis mun lapset tuntemattoman miehen mökille ilman mun lupaa.
Oikeasti, olette pyytäneet hänet kaitsemaan lapsianne ja sitten apu ei kelpaa ja hänen pitäisi lupia kysellä kaikkeen? Onko lapset valittaneet että heillä on ikävää? Onko lapset jääneet huonolle hoidolle? Onko ruokittu? Maksaa lasten puuhamaa vierailut? Ole kiitollinen avusta jonka saat, jos ei tuon suurempaa valituksen aihetta löydy! Terveisin toinen jonka anoppi hoitaa mielummin lapsen serkkuja.
Teidän lapsilla on hieno loma. Ja sulla hieno anoppi.
Anopin pitää tulla hoitamaan lapsia kun on tarvis, mutta sen pitää olla mahdollisimman näkymätön. Ja sen pitää noudattaa miniän antamia ohjeita ja kotiintuloaikoja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 22:29"]
Olen kateellinen noin ihanasta anopista! Mutta silti, en mäkään hyvällä katsois jos veis mun lapset tuntemattoman miehen mökille ilman mun lupaa.
[/quote]
Mistä sä tiedät, että se miesystävä on ap:lle tuntematon?
Kamala nainen! Miksi se teillä luuhaa, jos lapset jo koululaisia ja pärjäisi kavereitten kanssa kesän? Onko se muija jotenkin läheisriippuvainen tai muuten mieleltään sairas, kun ei tajua, että teillä ei mitään ilmaista apulaista kaivata. Sano vielä, että se ei ole edes pessyt ikkunoita ja harjannut hammasharjalla kaakeleitten saumoja puhtaiksi, vaikka aikaa olisi vaikka miten!