Miksi meikkaat?
Kommentit (17)
Tykkään siitä ja näytän paremmalta kun olen vähän peitellyt tummia silmänalusia ja ihon virheitä. Meikkaan aina kevyesti, koska en koe raskasta meikkiä omaksi jutukseni.
Näytän meikattuna paljon kauniimmalta, vaikka omatkin värit on ihan hyvät.
Meikki suojaa ihoa uv-säteilyltä ja talvella pakkasilta.
Työssäni ei saa olla ilman meikkiä.
Haluan lähteä tyylikkäänä ovesta ulos, koska kun tuntuu siltä, että on hyvä olla, on hauskempaa.
Minusta aikuinen naisihminen näyttää pahalta ilman meikkiä. Jokaisen oma asia tietenkin.
Ihan siksi vaan, että olen nainen ja nautin kauneudesta ja itseni hoitamisesta.
Meikki suojaa ihoa uv-säteilyltä ja talvella pakkasilta.
Työssäni ei saa olla ilman meikkiä.
Haluan lähteä tyylikkäänä ovesta ulos, koska kun tuntuu siltä, että on hyvä olla, on hauskempaa.
Minusta aikuinen naisihminen näyttää pahalta ilman meikkiä. Jokaisen oma asia tietenkin.
Ihan siksi vaan, että olen nainen ja nautin kauneudesta ja itseni hoitamisesta.
Missä työssä pitää olla meikattuna?!
Siksi koska kuvittelen olevani Ville Valo.
Paljon huolitellumpi olo silloin kun on meikannut. Koska luoja ei sattunut tekemään minusta täydellisen luonnonkaunista, niin vähän joutuu itse korjailemaan ja lisäilemään väriä. Tosin nyt kesällä en ole juurikaan meikannut, koska olisin kuitenkin helteellä hikoillut kaiken pois.
Meikattuna on yksinkertaisesti paljon siistimpi olo, kevyt perusmeikki kuuluu mun aamurutiiniin samalla lailla kuin deodorantti ja hampaiden pesu. Ellen laita deodoranttia, haisen epäsiistille, ja ellen meikkaa, näytän epäsiistille, minulle nämä on ihan sama asia. Varsinkin normaalia näyttävämmän meikin tekeminen on lisäksi hauskaa.
Meikattuna olen vain yksi perusnätti nainen muitten joukossa, meikattuna joukosta erottuvan kaunis. Tyhmäähän se olisi jättää se viiden minuutin panostus välistä jos voi siitä edestä tuntea koko päivän ihailevat katseet.
Siksi että näyttäisin paremmalta kuin miehen eksät.
Meikkaus on viesti minulta itseltäni itselleni: arvostan itseäni ja haluan tuoda parhaat piirteet esille ja peittää pieniä vikoja. itsestään huoltapitävää ihmistä on ilo katsella, kunhan homma ei mene yli. Säälin harmaita hiirulaisia ja suttuisia kyökkipiikoja. Niin...ja tiesitkö että vanhemmiten kulmien ja ripsien värit haalenee ja silmäpussit kasvaa ja ihon virheet lisääntyvät? Siihen voi olla raikaskasvoisten vaikea tottua.
Laitan meikkivoidetta ja puuteria, jotta iho näyttäisi tasaisemmalta. Mitään muita meikkituotteita en käytä.
Koska minulla on hyvin vaalea iho, jossa kaikki pienetkin virheet näkyvät selvästi. Verisuonet kuultavat läpi ja tekevät ihostani sinertävän, myös huulista ja silmäluomista. Lisäksi ihoni on epätasanen, ihohuokoset ovat suuria ja minulla on aina ollut näppylöitä, vaikka hoidan ihoani hyvin ja olen jo yli 50-vuotias.
Ammatissani vaaditaan huoliteltua ulkonäköä. Se ei onnistuisi ilman meikkiä.
Haluan piilottaa näppyläistä naamaani.
Eiköhän kaikki meikkaa siksi että näyttää omasta mielestään paremmalta. Niin minäkin, iho on tasaisemman värinen ja silmät korostuu kun meikkaa.
musta se on myös kivaa ajanvietettä. Voi miettiä millaisen meikin tekee. Ainakin itse tykkään ja nautin meikkaamisesta,jopa kiireessä
Silmät näyttää kauhealta ilman ripsiväriä kun näyttää ettei ripsiä olisi ollenkaan. Jos haluan silmät vielä paremmin näkyviin laitan eyelineriä. Sitten kun silmät on meikattu niin ne korostuvat liikaa, joten laitan vielä kulmakynää.
Lisäksi käytän aina huulissa peitevoidetta, huulteni väri ei sovi kasvoihini ollenkaan.