Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pano kerrostalossa. Miten äänieristät parhaiten?

Vierailija
04.07.2013 |

Ei haluttais pitää naapureita valveilla kaiken yötä, mutku haluttais jatkuvasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyllä. 

Vierailija
2/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sänkykö narisee vai hirnutteko kuin hevoset?

Vierailija
4/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan tyynyyn enkä ulise seinän vieressä, varsinkin jos tiedän että seinän toisella puolella on heti sänky missä nukutaan.

Vierailija
5/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmin vain ratsastaessa. Jos satun saamaan oikein isoäänisesti, mies työntää sormensa suuhuni.

Aiemmin asuttiin kerrostalossa ja yläpuolella olevassa asunnossa sattui asumaan entinen säätöni avovaimonsa (nykyinen vaimo) kanssa. Yhdessä vaiheessa joka ilta kymppiuutisten jälkeen yläkerrasta alkoi kuulumaan sängyn natinaa ja miehen ääntelyä. Vaikka seksi on luonnollinen ja hyvä asia, jotenkin mulla silti nolotti kuunnella heidän touhujaan. Varsinkin kun miehen ääntely oli niin tuttua entisiltä ajoilta. =) Samalla mietin että kuuluuko minun ja mieheni ääntely alakertaan samalla tavalla.

Vierailija
6/6 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole kyllä itselle tullut mieleenkään hillitä ääntelyä, joskus heräämme harrastamaan seksiä keskellä yötäkin. Mutta meistä kumpikaan ei kyllä huudakaan kuin palosireeni ja talon äänieristys vaikuttaa melko hyvältä. Ainoastaan vauvan itku kuuluu naapurista, mutta tuo napero tuntuu huutavan tuolloin aika kovaa (sillä tavalla, että samassa tilassa tuntuu kuin aivoihin porattaisiin, tiedättehän). Jos naapurista kuuluisi rakastelun ääniä, olisin ehkä itsekin hiljaisemmin. Suu tyynyyn, jos ei muuten onnistu hiljaisuus.