av-mammojen tulot
Tuntuuko kenestäkään muusta, että av-mammojen tulot tuppaavat olemaan ennemminkin sieltä korkeimmin tienaavien joukosta kuin tavisten tuloja? Vai sekoittuuko brutto ja netto?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 10:25"]
- brutto/netto sekoittuvat
- liioittelua ja fantasiointia
- varakkaammat vastaavat todennäköisemmin
- vastataan se palkka, joka oli aikaisemmin, vaikka ollan työttöminä
[/quote]
Useimmathan vastaa MIEHENSÄ tulot ja kertovat, että mies perii ainakin MILJUUNAN!
Sen olen huomannut, että brutto ja netto sekoittuu täällä helposti, e ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Mutta muuten täällä tuntuu olevan kaikenlaista porukkaa. Varmaan osa liioittelee tulonsa mutta täytyyhän niitä paremmin tienaavia ihan oikeastikin olla. Aika paljon täällä on mun mielestä myös sellaisia, jotka elävät hyvin pienillä tuloilla ja osaavat pihistää menoissa.
- brutto/netto sekoittuvat
- liioittelua ja fantasiointia
- varakkaammat vastaavat todennäköisemmin
- vastataan se palkka, joka oli aikaisemmin, vaikka ollan työttöminä
Normaali AV-mamman tulo on hänen miehensä tulot bruttona x 2 ja mainitaan nettona.
AV-mammalla itsellään ei ole kuin kotihoidontuki tulona, mutta koska hän on naimisissa, miehen tulo on hänen tuloaan ja koska he ovat pariskunta, se pitää kertoa kahdella.
Palkka, laina ym juttuihin vastaavat lähinnä aina ne varakkaammat.
Itsekin tulin tätä heti katsomaan kun ajattelin että voin tulla brässäilemaan tuloillani. Ja siis ihan nöyrästi tämän myönnän että itsetuntoni on välillä niin heikko että saan jotain outoa tyydytystä siitä että voin netissä kertoa tuntemattomille että tienaan ihan pirun hyvin. Aika säälittävää siis, mutta tällainen olen. Ei voi mitään.
AV mammojen työttömyyskorvauksetkin on 4 kertaa isommat kuin normaalin työssäkäyvän bruttopalkka. SAavat kelalta AV-mamma lisää.