Kulmuni servasi jo!
Saarikko ei halunnut ottaa kantaa siihen, mistä asioista hän on Kulmunin kanssa eri mieltä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006586582.html
– Odotan, että haastajani kertovat, mitä he tekisivät toisin, Kulmuni kirjoitti
Kommentit (62)
Saarikko jäi lähtötelineisiin, tai siltä ainakin nyt vaikuttaa...
Mä luin että seivasi...nyt baariin
Imaami-Annika tekee KEPU:stä lopullisesti vihervassaripuolueen.
Kömpelö ja mitäänsanomaton palsta-avaus mitäänsanomattomasta virkkeestä.
Luulen, että Kulmunilla on ihan järkeviä perusarvoja. Vähän sisällön puutetta. Sipilähän kai KEPU:n tuohon hallitukseen junaili.
Saarikko on vaarallinen. Imaamipuheineen tekee selvää jälkeä.
Miettikää kvartetti:
Marin-Ohisalo-Andersson-Henriksson-Saarikko
Kulmunin äly kyllä riitä servaamiseen. Jotain se saattaa kuittailla jollekin vielä itseäänkin typerämmälle, mutta ei niillä ulkoaopituilla fraaseilla ketään todellakaan servata.
Jussi Halla-aho on servauksen Mestari.
Höpöhöpö. Saarikko oli vain armelias istuvaa pj:tä kohtaan. Kampanja tulee puhumaan puolestaan. Hyvältä näyttää Keskustan tulevaisuus Saarikon johdolla.
T. keskustalainen
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Kulmunilla on ihan järkeviä perusarvoja. Vähän sisällön puutetta. Sipilähän kai KEPU:n tuohon hallitukseen junaili.
Miettikää kvartetti:
Tuo on kyllä pelottava kokonaisuus. Sanna manipuloi Saarikon kätyrikseen.
No, Kepun logossa sama väri kuin vihreillä. Voisi sen puolueen nimenkin sitten vaihtaa logoa vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kvartetti:
Se kvintetti menee muuten: Marin - Saarikko - Ohisalo - Andersson - Hendiksson. Valtasuhteiden mukaan.
Oikein hykerryttää nähdä, kun kokenut ja varma naispoliitikko tulee laittamaan kokemattomammat kuriin. Keskusta pääsee vihdoin tekemään näkyvästi keskustalaista hallituspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kvartetti:
Tuo on kyllä pelottava kokonaisuus. Sanna manipuloi Saarikon kätyrikseen.
No, Kepun logossa sama väri kuin vihreillä. Voisi sen puolueen nimenkin sitten vaihtaa logoa vastaamaan.
Saarikko on todella varma ja kokenut. Ei todellakaan ole manipuloitavissa. Se varmaankin Marinia ja Ohisaloa kauhistuttaa. Keskusta ottaa paikkansa hallituksessa.
Husu Hussein oli muuten kepulainen, ennen kuin hän kääntyi demareiksi.
Ehkä palaa, jos Saarikko valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kvartetti:
Se kvintetti menee muuten: Marin - Saarikko - Ohisalo - Andersson - Hendiksson. Valtasuhteiden mukaan.
Oikein hykerryttää nähdä, kun kokenut ja varma naispoliitikko tulee laittamaan kokemattomammat kuriin. Keskusta pääsee vihdoin tekemään näkyvästi keskustalaista hallituspolitiikkaa.
Jaaha, täällä jo Saarikon propagandakoneisto jauhaa.
No, imaamit ovat tyytyväisiä. Liittyvät seuraan.
Saarikko pj:ksi ja ääni kentältä alkaa kuulua.
Miksi Saarikko ei vie kepua ulos katastrofihallituksesta?
Miten tämän perustelee?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saarikko ei vie kepua ulos katastrofihallituksesta?
Miten tämän perustelee?
Niinpä. Miksi kepu haluaa leiriytyä näiden intersektionaalisten feministien, imaamien kanssa, kun muitakin vaihtoehtoja olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin äly kyllä riitä servaamiseen. Jotain se saattaa kuittailla jollekin vielä itseäänkin typerämmälle, mutta ei niillä ulkoaopituilla fraaseilla ketään todellakaan servata.
Jussi Halla-aho on servauksen Mestari.
Onhan Hän myös SotilasMestari.
Alkoi persuja vissiin pelottaa Keskustan tuleva nousu..
Jauhotti oikein kunnolla Saarikon.