Keittiössä syttyi äsken lamppu itsestään
Kommentit (7)
Meilläkin saattaa syttyä. Tosin ne on mun mieheni virittämät lamput ja hän ei sitten todellakaan ole sähkömies :D Esim. ukkosella menee itsestään päälle ja joskus, kun laittaa muun lampun keittiössä päälle :D
mullaki on lahteny mikroaaltouuni kayntiin itsestaan jo useita kertoja.
Talossa on riivaaja!!!! Muuta pois tai kutsu Päivi Räsänen paikalle! Nopeesti nyt on kiire!!!!!!!!!!!!!!
Minulla on, tai koko talossa on jotenkin huonot katkasimet ja ne reistailee itsekseen. Olen tottunut, että veskiin tai keittiöön tulee valot itsekseen. Toisaalta ne usein tule vaikka yrittää.
Minulla on, tai koko talossa on jotenkin huonot katkasimet ja ne reistailee itsekseen. Olen tottunut, että veskiin tai keittiöön tulee valot itsekseen. Toisaalta ne usein tule vaikka yrittää.
Ok. Missä tahansa sähkölaitteet käynnistyy itsestään tai sammuu itsestään, niin ehkä kannattaa tarkistaa sähkölaitteiden ja sähkökytkentöjen kunto. Ensimmäisenä ei tosiaan tule mieleen riivaajat tai kummitukset (kuten ap:n hymynaama nyt vihjettä antaa). Mutta sen sijaan olisin aina hiukkasen vakavana mahdollisesta sähköviasta ja siitä pienestä riskistä, että jokin menee täysin mönkään kämpän ollessa tulessa.
Mulla jo toinenkerta kun mocro käynnistyy itsestään. Tosi outoa. tänään viimeksi sanoin kun se käynnistyi että " äitikös se siellä, tulitkos toivottamaan hyvää joulua" ja minulle tuli rauhaisa hyvä olo.
Äitini on nukkunut pois noin 1,5v sitten.