Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Poliisi epäilee: taksi­kuski törmäsi tahallaan toiseen taksiin Helsingissä – taustalla riita asiakkaasta

Vierailija
30.07.2020 |

Kuka uskaltaa mennä enää taksilla Suomessa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586463.html

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskallan, mutta en asu Helsingissä.

Vierailija
2/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskallan, mutta en asu Helsingissä.

Asutko Turussa?

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4572114/Taksikuskien+maanantain+r…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin valitsen sen perusteella, että perässä lukee Kovanen ja merkki on MB. Helppoa.

Vierailija
4/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa ainakin homma toimii hyvin, jonossa ei tapella. Yleensä kehottavat ottamaan jonon ensimmäisen auton. Ainoa äkkiliike on, kun kuski pomppaa avaamaan oven.

Vierailija
5/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuski ei löydä tämän jälkeen itselleen mistään töitä

Vierailija
6/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain Kovasta

Vierailija
7/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksin valitsen sen perusteella, että perässä lukee Kovanen ja merkki on MB. Helppoa.

Kovanenkin ikävä kyllä meni ruotsalaiselle Cabonline Ab:lle jo vuonna 2017. Siihen asti se oli ylivoimaisesti paras. On se vieläkin hyvä, muttei niin hyvä kuin ennen.

Olen Helsingissä taksien suurkuluttaja.

Vierailija
8/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on tulossa vieras muualta, pelottaa miten saada hänet haettua lentokentältä. Vinkkejä? 

Vierailija
9/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa ainakin homma toimii hyvin, jonossa ei tapella. Yleensä kehottavat ottamaan jonon ensimmäisen auton. Ainoa äkkiliike on, kun kuski pomppaa avaamaan oven.

Yllättävää, että äkkiväärät jatkaa monopolia niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vapaa kilpailu ei ole tavoittanut savolaisia. 

Vierailija
10/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kilpailuhan toimisi niin, että joku kuskaa jollain halvalla riisikupilla, niin kyyti on halvempaa ..

Zincc

Vierailija
11/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla mennä Oulussa OTAX:n kyytiin. Kaahailevat kuin päättömät siat, oli asiakkaita kyydissä tai ei. 

Vierailija
12/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskalla mennä Oulussa OTAX:n kyytiin. Kaahailevat kuin päättömät siat, oli asiakkaita kyydissä tai ei. 

Mutta minä uskallan. Käytän sitä usein.

Zinc

Vierailija
13/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä ne kuskit tappelee jonottamisesta ja vuoroista kun nykyään asiakas saa ottaa minkä taksin haluaa ja ihan vaikka sieltä jonon hänniltä.

Vierailija
14/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä ne kuskit tappelee jonottamisesta ja vuoroista kun nykyään asiakas saa ottaa minkä taksin haluaa ja ihan vaikka sieltä jonon hänniltä.

Niin ja hinta pitäis mun mielestä lukea taksin kyljestä. 

Saathan sinä kaupassakin valikoida ostatko Rainbow:n halvempia tuotteita vai laadukasta sisäfilettä.

Zinc

Vierailija
15/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihmettelee miksi kepu romahti eikä enää nouse, tämmöisen berneröinnin jälkeen?

Vierailija
16/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tämä on uudistus jota en ymmärrä.

Ei minun tarvitsekaan ymmärtää kuin oman maani parhaat vaihtoehdot, mutta entäs jos joskus oikeasti tarvitsee kohtuuhintaista ja luotettavaa, ammattiautoilijan ajamaa taksia Suomessa pääkaupunkiseudulla?

Sellaisen tietoista valitsemista ei taideta nykytilanteessa edes katsoa hyvällä kilpailijoiden taholta ilman selkkauksia vai miten on?

Vierailija
17/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa nämäkään edes vilkkua käyttää vaikka pitäisi olla ammattilaisia ja autolla ajamisen perusasiat sentään hallinnassa mutta ei vaan ole.

Vierailija
18/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitsekaan ymmärtää kuin oman maani parhaat vaihtoehdot, mutta entäs jos joskus oikeasti tarvitsee kohtuuhintaista ja luotettavaa, ammattiautoilijan ajamaa taksia Suomessa pääkaupunkiseudulla?

Sellaisen tietoista valitsemista ei taideta nykytilanteessa edes katsoa hyvällä kilpailijoiden taholta ilman selkkauksia vai miten on?

Ei. Siinä kun valitsee sen turvalliselta vaikuttavan taksin niin muut hyökkäävät kuskin ja asiakkaan kimppuun.

Vierailija
19/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siinä kun valitsee sen turvalliselta vaikuttavan taksin niin muut hyökkäävät kuskin ja asiakkaan kimppuun.

tämä.

Vierailija
20/80 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa hulluutta oli viime viikolla Porin rautatieasemalla. Ei pelkästään Helsingin ongelma siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi