Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syy siihen miksi naisurheilua ei arvosteta urheiluna
Kommentit (23)
Olenko mä ainoa, jolta meni ap:n pointti ohi kokonaan eikä tajunnut väitteen ja linkitetyn uutisen yhteyttä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 09:58"]
Olenko mä ainoa, jolta meni ap:n pointti ohi kokonaan eikä tajunnut väitteen ja linkitetyn uutisen yhteyttä?
[/quote] 11 kyllä yritti sanoa samaa ;) tai jos me kirjoitettiin viestit yhtäaikaa... Minusta kyllä moni muukaan ei ymmärtänyt tuota ap:n pointtia :)
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 22:33"]
http://www.aamulehti.fi/Urheilu/1194824011393/artikkeli/naisten+maajoukkue+treenasi+b-poikia+vastaan+kentalle+kuului+ison+katsomon+molina.html
[/quote]
Tuossahan se syy on. Jos B- pojat voittavat aikuisten naisten maajoukkueen niin voi hemmetti. Mitäs sitten kun olisi A - pojat vastassa?
Mutta tuonhan sanominen on sovinismia ja naisten alistamista. Totuutta kun ei saa katsoa vaan pitää kehittää joku feministinen selitys miksi naiset ei pärjää
[/quote] siis mitä hittoa? Mitä ihmeellistä tuossa on? Tietenkin naiset ovat huonompia kuin miehet ja nuoret melkein aikuisiksi kehittyneet miehet. Eikö se ole jo päivänselvää. Näkeehän sen jalkapalloa ja monia muitakin pelejä katsoessa, että naiset ovat hitaampia, teknisesti taitamattomampia, vähemmän uhkarohkeita jne. Naiset ovat hitaampia (vrt. 100 m maailmanennätykset), heikompia (naiset nostavat esim. voimanoston kyykyssä keskimäärin 100 kg vähemmän kuin miehet) jne., niin miten naiset voisivat muka pärjätä melkein täysikasvuisille miehille?!?
Eli eipä ollut mikään uutinen!
Eikä vähennä minun silmissäni naisurheilun arvostamista (edes jalkapallon) sitten yhtään.