Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko tästä?

Vierailija
30.07.2020 |

Jos näyttäisit kaverillesi kuvan deitistäsi ja hän kysyisi ”etkö pelkää että noin hyvännäkönen mies löytäisi jonkun toisen” suomennetunahan tämä tarkoittaa sitä, että olen kaverini mielestä liian ruma miehelle. Mikä saa ihmisen olemaan kaverilleen noin ilkeä? Totta kai mielestäni deittini on komea mies, mutta en ajatellut sentään olevani niin ruma.. kaverini mielestä sitten kai olen. Kaveri itse on siro ja nätti, itse olen vastakohta sirosta ja voi olla, että kaveri ajattelee miesten haluavan vain siroja naisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ystäväni sanoi, että olen rumempi kuin exäni. Ja aiemmin oli kertonut, että exäni on ruma. Eli semmoista :) Tässä tapauksessa minä olen se siro ja hoikka ja ystäväni reilusti ylipainoinen, joten eipä ilkeydellä ole mitään painorajoja.

Vierailija
2/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi tarkoitti, että komea mies saa helposti naisia, joten se voisi helposti sortua johonkin toiseen, vaikka tämä nyt ei sua kauniimpi olisikaan. Jos mies lentääkin kukasta kukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ystäväni sanoi, että olen rumempi kuin exäni. Ja aiemmin oli kertonut, että exäni on ruma. Eli semmoista :) Tässä tapauksessa minä olen se siro ja hoikka ja ystäväni reilusti ylipainoinen, joten eipä ilkeydellä ole mitään painorajoja.

En edes olisi tuollaisen ystävä enää. Harkitsen jo vakavasti vetäväni välit poikki täysin tämän kaverini kanssa. Itsetunto sai tässä aika ison kolauksen nimittäin, tosi mukavaa kun oma kaveri sanoo tuollaista. Eikä se mun deitti edes ole mikään Cristiano Ronaldo tai rikas kirurgi.

Ap

Vierailija
4/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä oliko tuossa sinun ulkonäöstä kyse. Hyvännäköisillä miehillä tuppaa olemaan vientiä riippumatta siitä oletko sinä kaunis vai ruma. Ehkä ennemmin ajatteli, että onko mies todella luotettava niin, että pystyy vastustamaan mahdolliset (todennäköiset) kiusaukset?

Vierailija
5/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä itsellä vain huonoja kokemuksia miehistä ja tullut kenties petetyksi? Ja halusikin vain suojella sinua ettet särje sydäntäsi.

Vierailija
6/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus teidän naisten draaman tarvetta... tässä taitaa olla jollakin nyt pieni itseluottamusongelma ulkonäkönsä suhteen jos heti noin kääntää toisen jutut.

Vierailija
7/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on helposti tapana ajatella, että varsinkin hyvännäköiset miehet haluaa vain siroja ja laihoja naisia, he eivät millään suostu uskomaan, että on oikeasti miehiä, jotka hitto soikoon sattuu tykkäämään isorintaisista tai muuten vain isommista tai vahvemmista naisista.

Vierailija
8/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuota kommenttia ottaisi omaan ulkonäkööni viittaavana vaan puhtaasti sen miehen ulkonäköön viittaavana. Älä ap ylianalysoi kaverisi sanoja.

Vierailija
9/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä sun kaverilta mitä tämä tarkoitti. Noissa tilanteissa pitää reagoida aina siinä hetkessä toteamalla, että "anteeksi en ymmärtänyt mitä tarkoitit? Tarkoititko X". Sillä se selviää. Vastauksen perusteella sit jatkotoimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi