Kodittomien tarinoita
Ketä kiinnostaa niin Youtubesta kanava "Invisible People". Todella mielenkiintoisia ihmisiä ja tarinoita. Kaikki eivät ole huumeidenkäyttäjiä, siellä on ihan työssäkäyviä ihmisiä ja perheitäkin lapsineen kodittomana.
Pistää väkisinkin miettimään Yhdysvaltojen nykytilaa..
Kommentit (4)
No nyt löysin kanavan Youtubesta, eli sellainen kuin "soft white underbelly."Jos haluaa ymmärtää paremmin ympärillämme olevia vähempiosaisia, suosittelen!
Makin olin tulossa suosittelemaan Soft White Underbellya, mut ylempi kirjoittaja ehtikin jo! Todella silmia avaava ja kaunistelematon kanava. Joidenkin ihmisten tarinat on niin sydanta sarkevia ja omaa maailmankuvaa ravistuttavia.
Niin hirveältä kuin se kuulostaakin, niin se miettiminen tai noiden videoiden katselu ei tee mitään. Kaikki aina vaan pähkäilee ja kauhistelee asiaa, mutta kukaan ei tee mitään, koska jos jotain tehtäisiin niin se tarkoittaisi usein myös omista rahoista luopumista.. Ja kukaan ei sitä halua tehdä.
Tää maapallo on julma paikka.
Mä oon kattonu tarinoita usan huumeiden käyttäjien kertomia. Taustat on usein kammottavia. Vaikka ennen suhtauduin narkkeihin alimpana paskana, on näkemys nyt avartunut, ja tunnen syvää myötätuntoa niitä ihmisiä kohtaan. Maailma on täynnä pahuutta ja synkkyyttä, ja on tuurista kiinni, millaiset lähtökohdat elämälleen saa. Itse haluan lisätä hyvää, ja kohdella hyvin ja ystävällisesti kaikkia kanssaihmisiäni heidän sosiaalisesta statuksestaan välittämättä. Kanavan nimeä en nyt muista, mutta laitan sen tänne, kun saan kaivettua muististani.