Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit mieheltäsi viestin, jossa lukisi:

Vierailija
03.07.2013 |

"Ime munaa" ja viesti ei liittyisi seksileikkeihin, vaan tulisi riidan päätteeksi, mitä ajattelisit?

Entä jos mies ei ymmärtäisi, että tuollainen viesti on todella loukkaava (minusta ainakin on), vaan sanoisi, että sanoin mä kavereillenikin tolla tavalla nuorena.

Mies pitäisi tuota ilmaisua siis ihan normaalina kommunikointina.

Entä jos mies olisi jo 46-vuotias ja ajattelisi noin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 20:01"]

Todella lapsellinen mies. Ei kai kukaan aikuinen puhu tuolla tavalla? Vielä 46v? Huh huh

[/quote]

No kyllä puhuu. Ja valitettavasti tämä on vain jäävuoren huippu.

-ap-

Vierailija
22/25 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 20:03"]

jss

[/quote]

Parempi varmaan olisi, mutta tyhmänä odottaa, että asiat muuttuisi paremmiksi, mutta eihän ne tosiaan muutu.

Ollaan jo sillä tasolla, että mulla menee viikossa useampi tunti kaiken sellaisen todisteluun, mitä en ole tehnyt enkä tee, mutta eipä ole todisteluilla ja selityksillä mitään virkaa.

-ap-

Vierailija
24/25 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 20:03"]

jss

[/quote]

Parempi varmaan olisi, mutta tyhmänä odottaa, että asiat muuttuisi paremmiksi, mutta eihän ne tosiaan muutu.

Ollaan jo sillä tasolla, että mulla menee viikossa useampi tunti kaiken sellaisen todisteluun, mitä en ole tehnyt enkä tee, mutta eipä ole todisteluilla ja selityksillä mitään virkaa.

-ap-

Vierailija
25/25 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni ei ainakaan laittaisi tollasta viestiä mulle. Ja jos laittaisi niin olisi entinen mies. Loukkaava viesti, mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä