Vapaavuori,razmyar, marin, hutisalo, andersson, henriksson, niinistö
Kukaan näistä ei vieläKÄÄN ole ottanut kantaa suomalaisen nuorukaisen murhaan..
Kuinka surullista, kuinka häpeällistä.
Kommentit (7)
Häpeällistä, että ap kyselee tällaista. Itsestäänselvyyksistä ei tarvitse julistaa mitään. Jokaisella on hallinnossa oma tonttinsa, eikä kaikki sählää kaikkea, kuten ehkä ap kuvittelee.
Soinilta kysyttiin joka kerta, että tuomikseeko asian X, vaikka kyse olisi ollut Auran sinapin makumaailmasta.
Journalismi ja aktivismi maistuu erille.
Aloituksen alapeukuttaja, onko sinusta a) oikein, että uhri oli kantasuomalainen b) oletko itse tummaihoinen r a s isti? c) eikö sinusta kantasuomalaisilla saisi olla samoja oikeuksia, kuin tännemuuttaneilla?
Mua ei kiinnosta enää tippaakaan jonkun värillisen vikinä rasismista, sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta enää tippaakaan jonkun värillisen vikinä rasismista, sitä saa mitä tilaa.
Mitä saavat, muuta kuin päänsilitystä tässä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori voisi edes nyt lopettaa typerän kokeilun, jossa Kaivopuiston rantatie on ajokiellossa. Nuorisohan voi aivan vapaasti mellastaa siellä suunnassa kun tietää pääsevänsä lipettiin vaivattomasti eikä valvontakameroitakaan ole.
Sinnetännemäki vastaa tunnetusti kaupunkiympäristöstä eli mm. teistä.
Vapaavuori voisi edes nyt lopettaa typerän kokeilun, jossa Kaivopuiston rantatie on ajokiellossa. Nuorisohan voi aivan vapaasti mellastaa siellä suunnassa kun tietää pääsevänsä lipettiin vaivattomasti eikä valvontakameroitakaan ole.