Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaavuori,razmyar, marin, hutisalo, andersson, henriksson, niinistö

Vierailija
30.07.2020 |

Kukaan näistä ei vieläKÄÄN ole ottanut kantaa suomalaisen nuorukaisen murhaan..
Kuinka surullista, kuinka häpeällistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori voisi edes nyt lopettaa typerän kokeilun, jossa Kaivopuiston rantatie on ajokiellossa. Nuorisohan voi aivan vapaasti mellastaa siellä suunnassa kun tietää pääsevänsä lipettiin vaivattomasti eikä valvontakameroitakaan ole.

Vierailija
2/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällistä, että ap kyselee tällaista. Itsestäänselvyyksistä ei tarvitse julistaa mitään. Jokaisella on hallinnossa oma tonttinsa, eikä kaikki sählää kaikkea, kuten ehkä ap kuvittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinilta kysyttiin joka kerta, että tuomikseeko asian X, vaikka kyse olisi ollut Auran sinapin makumaailmasta.

Journalismi ja aktivismi maistuu erille.

Vierailija
4/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen alapeukuttaja, onko sinusta a) oikein, että uhri oli kantasuomalainen b) oletko itse tummaihoinen r a s isti? c) eikö sinusta kantasuomalaisilla saisi olla samoja oikeuksia, kuin tännemuuttaneilla?

Vierailija
5/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta enää tippaakaan jonkun värillisen vikinä rasismista, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta enää tippaakaan jonkun värillisen vikinä rasismista, sitä saa mitä tilaa.

Mitä saavat, muuta kuin päänsilitystä tässä maassa?

Vierailija
7/7 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaavuori voisi edes nyt lopettaa typerän kokeilun, jossa Kaivopuiston rantatie on ajokiellossa. Nuorisohan voi aivan vapaasti mellastaa siellä suunnassa kun tietää pääsevänsä lipettiin vaivattomasti eikä valvontakameroitakaan ole.

Sinnetännemäki vastaa tunnetusti kaupunkiympäristöstä eli mm. teistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme