Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleapaahtoinen kahvi vaan on parempaa!

Vierailija
30.07.2020 |

Ostin kokeeksi Löfbergdin paahtoaste 3:n charisma-kahvia. Oli aivan liian tummaa minun makuuni! Onneksi se paketti vihdoin loppui ja sai avata taas kunnon vaaleapaahtoisen kahvin. Minusta vaaleapaahtoinen kahvi ei ole kitkerää, päinvastoin. Tumma on jotenkin tunkkaista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma on se ainoa oikea kahvin paahto.

Vierailija
2/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaalea maistu miltään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen jalostumaton maku tässä junttimaassa monella on. Ei ymmärretä kahvin syvintä olemusta. Luotetaan omaan tuohisuuhun ammattilaisten asiantuntemusta enemmän. Häpeätkös?

Vierailija
4/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen määrää, että kahvi pitää olla tummaksi käristettyä?

Vierailija
5/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisesti makuasia. Mutta makuasioistahan voi aina kiistellä!

Vierailija
6/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma taas on minun mieleeni enemmän.

N26

Vierailija
7/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanpaahdon juojat ovat selkärangattomia hipstereitä, avarilla tapettavia nysviä.

Olet sairas päästäsi.

Vierailija
8/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisesti makuasia. Mutta makuasioistahan voi aina kiistellä!

Makuasioista on täysin turhaa kiistellä, koska jokaisella on erilainen makuaisti.

Vierailija
9/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaan kun tottuu, vaalea ei maistu millekään. Tummapaahtoinen on myös vatsaystävällisempi, ei närästä eikä kupli.

Vierailija
10/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaa juovat ne, jotka juovat kahvia tavan vuoksi, ei maun. Tummaa ne, jotka nautiskelevat kahvista. Kun on tumman makuun päässyt, niin vaalea maistuu vain laihalta ja kitkerältä litkulta.

Vierailija
11/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa että kahvi piristää niin tehokkain tapa on vaaleapaahto. Maun puolesta tumma kyllä vetoaa itseeni enemmän.

Vierailija
12/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummaan kun tottuu, vaalea ei maistu millekään. Tummapaahtoinen on myös vatsaystävällisempi, ei närästä eikä kupli.

Tämä on totta, sillä paahdon mukana palavat parkkihapot pois.

Vierailija
13/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä aiheestahan on aivan järjetöntä kiistellä. Asiat maistuvat aivan erilaisilta eri ihmisten mielestä, tästä juuri tämän aamun Hesarissakin juttua.

Itse suosin tummaa ja maidon kanssa, sillä maku on pehmeämpi ja lempeämpi. En siedä kitkeriä makuja.

Vierailija
14/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kieleen ja lastu päälle...

Vierailija
15/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen jalostumaton maku tässä junttimaassa monella on. Ei ymmärretä kahvin syvintä olemusta. Luotetaan omaan tuohisuuhun ammattilaisten asiantuntemusta enemmän. Häpeätkös?

Ammattilaiset juokoon mitä haluaa, minä juon sitä mistä itse pidän eniten

Vierailija
16/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista nimenomaan saa kunnon kiistat. Parhaimmat kiistat.

Ap

Vierailija
17/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kokeillut sekoittaa sitä vaalempipaahtoiseen kahviin. Itse saan parhaat maut juuri sekoittamalla jotain tummapaahtoa hieman vaaleampaan, esim 1 suhde 3 tai puolet ja puolet, kahvista riippuen. Harva kahvi sellaisenaan on kovin loistavaa.

Vierailija
18/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vahingossa paketin vaaleapaahtoista. Maistui koko ajan kuin olisi juonut laihaa huonoa kahvia. Melkein voisi sanoa ettei vaaleapaahtoinen edes ole kahvia vaan jotain sinnepäin korviketta. Jotkut lisää siihenkin litkuun vielä maitoa. Niiden olisi sama juoda kaakaota.

Vierailija
19/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaiset juokoon mitä haluaa, minä juon sitä mistä itse pidän eniten

Kestä sitten se HÄPEÄ, että sinulle nauretaan. Joko alkoi tumma kahvi maistua hyvältä?

Vierailija
20/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleaa juovat ne, jotka juovat kahvia tavan vuoksi, ei maun. Tummaa ne, jotka nautiskelevat kahvista. Kun on tumman makuun päässyt, niin vaalea maistuu vain laihalta ja kitkerältä litkulta.

Mieheni juo tummaa Havannaa ja minä vaaleampaa New Yorkia. Mikä nautinto se on, kun hörppää miehen kupista ja maistuu, kun olisi imuroinut tuhkakupista suuhunsa? Kyllä kahvi minullekin on nautinto ja nykyisin vaahdotaan aina kahvimaidon, nam! Juhlamokkaa tai Presidenttiä ei enää pysty juomaan, maistuvat omaan suuhun litkulta. Mutta olisi väärin olettaa, ettei joku niistä aidosti nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme