Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuus ystävyyssuhteessa

Mr SS
29.07.2020 |

Heippa!

Kyselen, millaisia kaveri- ja ystävyyssuhteita ylipainoisilla on. Olen itse pulska mies, ikää noin 45 vuotta. Tosiystäviä on vähänlaisesti. Aiemmilta koulu- ja työvuosilta joitakin, muttei tähän asiaan. Kaipaisin juttelukaveria pehmeissä merkeissä elämän eri alueilta naisesta kaverina tai ystävänä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lihavuus vaikuta ystävyyteen...? Paitsi ettei voi lähteä harrastamaan yhdessä rankkaa liikuntaa tms?

Vierailija
2/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lihavuus vaikuta ystävyyteen...? Paitsi ettei voi lähteä harrastamaan yhdessä rankkaa liikuntaa tms?

Ei kai lihavuus tai laihuus ole mikään urheilullisuuden synonyymi? Itse olen lähes alipainoinen, mutta niin epäurheilullinen että meinasi happi loppua kun kiipesin kaverille kolmanteen kerrokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihava ja kavereita löytyy, hän on koko ajan menossa. Mun paras kaveri on myös lihava, ei se mihinkään vaikuta.

Vierailija
4/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä ei voi edes liikkua mihinkään kun jalat ovat niin lihavia. Kärttynen ja huonovoiva. Ikä 25v

Vierailija
5/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani (nainen) on nuoresta saakka kaveerannut lähinnä lihavien kanssa. Sitten kun nämä ovat jossain vaiheessa laihtuneet, on ystävyys jäänyt ja tilalle etsitty uusi lihava.. Tuttu siis pitää omaa hoikkuuttaan viehättävimpänä piirteenään (lihavia haukkuu selän takana) ja haluaa korostaa itseään näyttäytymällä lihavien seurassa, joita siis todellisuudessa halveksii.. 

Vierailija
6/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minä olen lihavan miehen kaveri kuin naisen. Lihavat naiset keljuilee jos toinen ei ole lihava.

Vierailija
7/16 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän saa apua. Lihavuus voi johtua sairaudesta.

Vierailija
8/16 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavan henkilön kanssa helppo jutella?

Vierailija
9/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lihavan henkilön kanssa helppo jutella?

Se vähän riippuu...

Vierailija
10/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihavuus voisi vaikuttaa ystävyyteen???

Vierailija
11/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lihavat naiset vetää räväkkää roolia, ikävää käytöstä. Myötähäpeä iskee.

Vierailija
12/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanteellisesti ei mitenkään, tosiasiassa esim. lihavuuden aiheuttama häpeä tai kiusaaminen voivat saada lihavan pysyttelemään etäällä muista jolloin ystävyyksiä ei niin pääse edes syntymään. 

Itsellä on lähin ystävä, pari ihan hyvää ystävää ja kourallinen tuttuja, lisäksi seurustelen. Ihan "tavallisia" juttuja tehdään, jotain syvällisempiä voi puhua välillä. 

Haluaako ap siis puhua palstalla naisista ystävinä vai saada naisia ystäviksi?

Vierailija
13/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksei voi? Kai ymmärrät, että lihavissa on myös aktiiviurheilijoita ja entisiä ammattiurheilijoitakin.

Vierailija
14/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanteellisesti ei mitenkään, tosiasiassa esim. lihavuuden aiheuttama häpeä tai kiusaaminen voivat saada lihavan pysyttelemään etäällä muista jolloin ystävyyksiä ei niin pääse edes syntymään. 

Itsellä on lähin ystävä, pari ihan hyvää ystävää ja kourallinen tuttuja, lisäksi seurustelen. Ihan "tavallisia" juttuja tehdään, jotain syvällisempiä voi puhua välillä. 

Haluaako ap siis puhua palstalla naisista ystävinä vai saada naisia ystäviksi?

Haluaisin naispuolisen ystävän, jolle kuitenkaan ulkomuotoni eivät olisi turn-off. En viihdy teston hajuisessa äijäseurassa ja olen enemmän laiskanpulska nautiskelija ja paikallaan oleva koti-ihminen, kuin menevä.

Mielipiteiden vaihtoa puolin ja toisin, jos vaikka löytyy yhteisiä kiinnostavia asioita.

Ap

Vierailija
15/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava nainen ja minulla on tosi hyviä ystäviä nuoruudesta. Uusia en ole oikein saanut kun muutimme. Mielessä on käynyt että ihmiset ulkomuotoni takia leimaavat minut vähän vähemmän fiksuksi/ nuorekkaaksi vai miksi lie....

Uskotko miehen ja naisen ystävyyteen ap? Monet naisethan ovat naimisissa ja mies voi epäillä miespuolisen ystävän olevan ihastus, vaikkei tämä adonis olekaan. Itse olen ollut naimisissa 20v ja etsin siis vain naiskavereita. Tuntuisi outoa pyöriä jossain jonkun muun miehen kuin omani kanssa. Lisäksi miesjutuista saa kotona tarpeekseen kun on poikiakin.

Vierailija
16/16 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lihava nainen ja minulla on tosi hyviä ystäviä nuoruudesta. Uusia en ole oikein saanut kun muutimme. Mielessä on käynyt että ihmiset ulkomuotoni takia leimaavat minut vähän vähemmän fiksuksi/ nuorekkaaksi vai miksi lie....

Uskotko miehen ja naisen ystävyyteen ap? Monet naisethan ovat naimisissa ja mies voi epäillä miespuolisen ystävän olevan ihastus, vaikkei tämä adonis olekaan. Itse olen ollut naimisissa 20v ja etsin siis vain naiskavereita. Tuntuisi outoa pyöriä jossain jonkun muun miehen kuin omani kanssa. Lisäksi miesjutuista saa kotona tarpeekseen kun on poikiakin.

Olen lukenut Selänne&Selänteen parisuhteesta. Siitä tulee loppupäätelmään, ettei pelkkä kaveruus tai ystävyys ole mahdollinen. Ainakin he olivat asettaneet tiukat rajat. En sitten tiedä miten asia on ei-julkkiksilla. Suhteiden määrän lisääminen ei taida olla tavoiteltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme