Onko sekasaunomisella ja seksuaalisuudella yhteyttä?
En kokisi oloani sekasaunassa lainkaan mukavaksi enkä ole kovin himokas seksin suhteen, voisin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. Onkohan näillä yhteyttä keskenään? En ole läski enkä ruma, vaikka ei kroppa nyt mikään täydellinenkään ole.
Kommentit (25)
opiskelijaporukoissa ei parhaannäköiset mene sekasaunaan?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 22:36"]
En oo koskaan nähnyt yhtään erektiota sekasaunassa. Mun mielestä se sekasaunominen ei vaan lähtökohtaisesti ole sellainen tilanne, joka johtaa seksiin, musta se ei ole eroottista. Mutta tokihan sekasaunassa käymättömät tietää paremmin!
Mä luulen että ap tarkoitti, että onko sekasaunomiseen myönteisesti suhtautuvat innokkaampia seksin suhteen noin niin kuin yleisesti, ei siis siellä saunassa. Onko sekasaunojilla vähemmän haluttomuutta?
[/quote]
Minusta sekasaunominen lisää yhteenkuuluvaisuutta ja ennen muuta poistaa seksuaalista jännitettä. Kun on heiluttu munasillaan ja tissisillään saunomassa ja uimassa, vähenee porukan jännite. Siinä vaiheessa viimeistään huomataan, että alasti ollaan ihan neutraalisti eli on turha ruveta pokaileen.
alkuperäiseen kysymykseen: minä sekasaunon aina ystävieni kanssa enkä tuntemammossakaan porukassa koe sitä kiusalliseksi, jos porukka osoittaa vaatteet päällä olevan neutraalilla mielellä mukana. Kyttääjäseksisuhteiden seksiorientoituneet yleensä tunnistaa jo etukäteen. Ja olen seksuaalisesti aktiivinen. Kai noilla asioilla on se yhteys, että olen sekä saunassa että sängyssä (tai missä vaan) sinut itseni ja vartaloni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:04"]
Minusta sekasaunominen lisää yhteenkuuluvaisuutta ja ennen muuta poistaa seksuaalista jännitettä. Kun on heiluttu munasillaan ja tissisillään saunomassa ja uimassa, vähenee porukan jännite. Siinä vaiheessa viimeistään huomataan, että alasti ollaan ihan neutraalisti eli on turha ruveta pokaileen.
alkuperäiseen kysymykseen: minä sekasaunon aina ystävieni kanssa enkä tuntemammossakaan porukassa koe sitä kiusalliseksi, jos porukka osoittaa vaatteet päällä olevan neutraalilla mielellä mukana. Kyttääjäseksisuhteiden seksiorientoituneet yleensä tunnistaa jo etukäteen. Ja olen seksuaalisesti aktiivinen. Kai noilla asioilla on se yhteys, että olen sekä saunassa että sängyssä (tai missä vaan) sinut itseni ja vartaloni kanssa.
[/quote]
hienosti autocorrectoi tämä puhelin.. Ei siis "kyttääjäseksisuhteiden seksiorientoituneet" vaan "kyttääjät ja seksiorientoituneet". Meniköhän muita sanoja väärin..
Olen sekasaunonut ja minusta siinä On kyse porukan luottamuksesta enemmän kuin seksuaalisuudesta. Olen kyllä aika sinut seksuaalisuuden kanssa. Se on minusta yksi merkittävä ja iloinen osa ihmisyyttä, ei mikään häpeän ja ahdistuksen aihe.