Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuohenjuusto

Vierailija
02.07.2013 |

Olen raskaana ja söin grilattua broileria jonka välissä vuohenjuustoa. Kuinkahan suuri riski tuossa on? En tiedä oliko pastöroitu. Huolettaa kovasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö se oli GRILLATTU.

Vierailija
2/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut kuumentunut ihan tarpeeksi grillatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vähän hermoheikko ja aloin vaan miettiä, että onko se varmasti myös täysin kypsää, kun on siellä välissä :D

Vierailija
4/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin voileipää, jota kosketti miehen paistama ranskalainen peruna. Tai siis oikeastaan se oli palanut, eli oli karsinogeenejä. Tuleekohan sikiölle syöpä?

Vierailija
5/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, itse olin raskaanaollessani juuri samanmoinen! :) Mutta en usko, että sinulla syytä huoleen. Oma terkkarini sanoi, että on ollut terkkarina yli 30v. ja yhtään listeriatapausta ei ole hällä tullut työssään vastaan. Ja tosiaan, vuohenjuustosi oli kypsennetty!

Vierailija
6/6 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 19:48"]

Ymmärrän tunteesi, itse olin raskaanaollessani juuri samanmoinen! :) Mutta en usko, että sinulla syytä huoleen. Oma terkkarini sanoi, että on ollut terkkarina yli 30v. ja yhtään listeriatapausta ei ole hällä tullut työssään vastaan. Ja tosiaan, vuohenjuustosi oli kypsennetty!

[/quote]

Kiva että tarjoat ap:lle sympatiaa mutta se, että th:si ei ole listerioosiin urallaan törmännyt, ei tarkoita sitä että listeriariski ei olisi todellinen.

Ap, jos kuitenkin juusto oli kuumaa, ei sulla ole hätää! Mainitse asiasta neuvolassa ja tarkkaile flunssaoireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi