Moniko ukkomies haaveilee salaa saavansa välillä toista naista
Kommentit (23)
Kaikki. Jos ei naidessa meinaa joskus nalli palaa, ni jo lähtee, kun kuvittelee että edessä oleva peppu pystyssä oleva naaras onkin vaimon sisko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä tulee fantasioitua, vaikka ei mitenkään vakavissaan niin jossain takaraivossa sensuuntaisia ajatuksenjuoksuja taitaa olla tuon tuostakin. Kun ollaan oltu yhdessä jo yli 25 v, niin toisesta ei enää tahdo saada samanlaista seksuaalista kipinää kuin ennen. Ehkä sitä myös kuvittelee, että joku uusi saisi oman kehon toimimaan energisemmin ja tuottamaan jälleen nuoruuden kaltaisia innostuksen ja jännityksen fiiliksiä. Käytännössä en ole ollut pitkään aikaan lähelläkään tuon toteuttamista.
Olisin voinut kirjoittaa tämän. Paitsi, että olen nainen ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä joitakin vuosia. Toisista miehistä olen fantasioinut aikalailla 100% omaa kivaa pitäessä jo vuosia mutta käytännössä en fantasioitani aio toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä tulee fantasioitua, vaikka ei mitenkään vakavissaan niin jossain takaraivossa sensuuntaisia ajatuksenjuoksuja taitaa olla tuon tuostakin. Kun ollaan oltu yhdessä jo yli 25 v, niin toisesta ei enää tahdo saada samanlaista seksuaalista kipinää kuin ennen. Ehkä sitä myös kuvittelee, että joku uusi saisi oman kehon toimimaan energisemmin ja tuottamaan jälleen nuoruuden kaltaisia innostuksen ja jännityksen fiiliksiä. Käytännössä en ole ollut pitkään aikaan lähelläkään tuon toteuttamista.
Olisin voinut kirjoittaa tämän. Paitsi, että olen nainen ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä joitakin vuosia. Toisista miehistä olen fantasioinut aikalailla 100% omaa kivaa pitäessä jo vuosia mutta käytännössä en fantasioitani aio toteuttaa.
*joitakin vuosia vähemmän kuin edellinen kirjoittaja
Kuten edellä mainittiinkin, aika moni. Itsekin teen niin vaikka edellisestä vieraissa käymisestä on jo muutama vuosi.
Kyllähän sitä naidessa tulee fiilisteltyä useinkin. Ei mitään hinkua todellisuudessa ole pettää , mutta etenkin takaapäin asennossa on helppoa jotenkin kuvitella siinä olevan joku muu. Tosin joskus aikanaan naidessa puhuttiinkin toisillemme kuinka naisimme sitä ja sitä. Vähän, niin kuin roolileikkiä, mutta vaimo siis puhui minulle, kuinka minä panisin x henkilöä ja kuinka hän siitä tykkäisi ja toisinpäin. Se oli aika perhanan kiihottavaa.
Meillä minä olen sellainen jonka on pakko keskittyä täysin tilanteeseen tai homma lössähtää. Ja himoitsen omaa miestä niin ei ole tarvetta muita yhteisen kivan aikana ajatella. Mutta mies taas taitaa olla kyllästynyt minuun koska ajattelee selvästi usein muita. Haluaa usein takaapäin ja kehuu samalla peppua. No laitoimme ison peilin seinälle. Siitä näkee ihanasti mitä tapahtuu. Paitsi että olen huomannut että mies ei edes katso minua. Pitää silmät kokoajan lähes kiinni ja samalla puhuu miten upea peppu, tai miten ihanasti se vatkaa ym. Eikä edes oikeasti katso. Eli kyllä ne ajatukset on selvästi jossain muussa pepussa kuin minun. Voisin sanoa, että tuo tieto on saanut oman libidon laskemaan aika alas. Ei paljoa tee mieli kun tietää ettei toinen ole minun kanssani siinä tilanteessa vaan ajatuksissa ihan jonkun muun.
N34
Itsellä on aika helppoa toi fantasiointi takaapäin, että panisin vaimon nuorempaa siskoa. Hiukset ja äänetkin on niin identtisiä. Vaimoni vielä puhuu välillä paljonkin rivoja panon aikana, niin onhan se jotenkin kutkuttavaa miettiä että kalua kehuukin hänen siskonsa joka on todella vetävä pakkaus.
Naiset vasta haavelieekin siihen oman ukon paikalle timmin isomunan
Tunnetteko te reppanat syyllisyyttä näistä ajatuksistakin tai tuntuuko että teette jotain paheellista kun ajattelette toista? Ottakaa nyt vähän iisimmin noiden syyllisyyksien kanssa. Kyllä omat ajatukset on sentään vielä ihan luvallista hupia.
Mä haaveilin salaa miehestä kunnes toteutin sen (montakin kertaa). Eukko ei saanut ikinä tietää.
Puolituttu parturi on sellainen, jota oon joskus vilkuillut. Tissit on varmaan koko 90H ja perse aivan uskomattoman leveä.
En kyllä ajattele, sen verran kiimainen on tuo vaimo ettei ehdi. Jos siinä muita alkais miettiä niim kyllä sen varmaan huomaisi etten keskity ja homma jää siihen M40
Meillä naiessamme vaimo huutaa minulle, että "pane kovempaa Cruise". Minä vastaan että nyt saat isoa kyrpyrää Madonna.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko te reppanat syyllisyyttä näistä ajatuksistakin tai tuntuuko että teette jotain paheellista kun ajattelette toista? Ottakaa nyt vähän iisimmin noiden syyllisyyksien kanssa. Kyllä omat ajatukset on sentään vielä ihan luvallista hupia.
No kyllä minusta on ok haaveilla mutta tarviiko sitä haavetta tuoda yhteisiin hetkiin
Kun avioliitossa meni huonommin, niin kieltämättä oli muut mielessä. Sitten oli se että millaistakohan olisi panna jotain 15v nuorempaa. Kun kokeilut oli kokeiltu ja avioliitto taas toimii, niin en kyllä yhtään haaveile muista.
Ennemminkin fantasiassa voi olla toinen mies panemassa vaimoa. Tosin vain fantasian tasolla.
R:van kanssa naipotellessa olen tilanteessa läsnä. Mutta joskus saatan tumputtaa, ja yleensä kuvittelen piiskaavani jotakuta kivaa ja halukasta mimmiä. Ihan vaan sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minusta on ok haaveilla mutta tarviiko sitä haavetta tuoda yhteisiin hetkiin
Mitä ihmeen väliä, jos se tuo jotain lisää siihen hetkeen?