Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan Mirtatsapiinille 5 tähteä. Parantanut koko elinikäni kestäneet univaikeudet

Vierailija
29.07.2020 |

35 vuoden ajan heräsin useasti aamuyöllä ja 3-4 aikaan niin, etten saanut enää ollenkaan unta sen jälkeen. Elin zombina vuosikymmenet. Melatoniini tai elintapamuutokset eivät auttaneet.

Otan nyt hyvin pienen murusen mirtatsapiinia iltaisin (ehkä 2,5mg) ja nukun syvästi 8 tuntia joka yö.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaatko?

Vierailija
2/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
4/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hoksasit tuo ihmelääkkeen

Vierailija
5/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Oma kokemus, että ihan kammottava lääke.

Vierailija
6/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olet saanut avun. Itse en suostuisi edes kokeilemaan, niin paljon haittoja ilmennyt ko. lääkkeestä. Oma valintani kohdistuisi Tenoxiin, mutten kärsi unettomuudesta

Vierailija
7/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo murusestakin irrotettu murunen sai olon tokkuraiseksi koko päiväksi. Ehket edes tiedä, miltä tuntuu olla virkeä? Et varmaan tee kovin paljoa skarppiutta vaativaa työtä?

Vierailija
8/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut? Mirtatsapiini olisi muuten viiden tähden aine, mutta se aiheuttaa minulle ja monelle muullekin sietämätöntä näläntunnetta ja painonnousua.

Vierailija
9/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo lääke sisältää

Vierailija
10/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella auttanut minua nukahtamaan ja sain unet takaisin. Nyt en ole lääkettä tarvinnut koko tänä vuonna.

Vierailija
11/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä myrkky se on. Saat multa melkein täyden paketin ilmaiseksi. Hyh..

Vierailija
12/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo murusestakin irrotettu murunen sai olon tokkuraiseksi koko päiväksi. Ehket edes tiedä, miltä tuntuu olla virkeä? Et varmaan tee kovin paljoa skarppiutta vaativaa työtä?

Ehket tiedä, ettei kaikki reagoi lääkkeisiin samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
13/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lääke sisältää

Mirtatsapiinia, ylläri!

Vierailija
14/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT-lääke.

Psyykisesti sairaille määrätään.

Pienempi annos nukuttaa, isompi auttaa (muka) masennukseen.

Duloxetiinilla alkaa hilpeä yöelämä.

Piti oikein valittaa psykiatrille, kun ei jaksa joka yö unissaan bailaa.

Vierailija
15/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihmisten välillä suuria eroja. Miehelleni kävi samalla tavalla eli hyvinkin pieni murunen toi zombiolon seuraavaksi päiväksi. Minulle taas kyseinen lääke on pelastaja. Olen aina täysin skarppi seuraavana päivänä. Olen käyttänyt pientä määrää tuota lääkettä iltaisin jo vuosia. En ole kärsinyt sivuvaikutuksista.

Vierailija
16/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni eivät ole niin hyvät kuin aloittajalla. Joku 1/8 tabletista toimii välillä, mutta ei sekään aina auta. Sitten taas isompi määrä aiheuttaa vain väsymystä seuraavana päivänä. 

Vierailija
17/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni murunen toimii usein tosi hyvin unen parantajana. Eikä noin mitättömänä annoksena aiheuta edes painon nousua.

Vierailija
18/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
19/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hankalaa pitää kotivaraa ja syödä mirtatsapiinia keväällä. Uni kyllä tuli, mutta nousin kesken sen jääkaapille ahmimaan.

Vierailija
20/41 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet käyttänyt sitä? Mun kokemus on että ei se pieni murunen kauaa nukuta hyvin.