Likaisten pikkuhousujen haju
Tykkäättekö haistella naisten käytettyjä pikkareita, saatteko kiihotusta siitä?
Kommentit (30)
Joskus tullun nuoltuakin pikkareita kun sattuu löytymään tuoreet ja kosteat pyykkikorista
UPPLOAD kirjoitti:
nuorten tyttöjen pikkarit käytettynä on taivaallisia......
Onneks kotoa löytyy pyykkikorista
Vierailija kirjoitti:
Hieno lahja tyttöystävältä on lähettää pitkään kiinni intissä olevalle kaverille käyttämiään pikkuhousuja. On poika sitten lomalla kuin härkä laitumella.
Härkä eli kuohittu sonni.
Mä olen haistanut omia pikkareitani usein, ja voi taivas ne haisee vaan hielle ja kuselle! Eikö toi tosiaan häiritse?? Eri asia jos on suihkun jälkeen vaan muutaman tunnin pitänyt jalassa, silloin on hyvät aromit omastakin mielestä. Mut jos on päivän muhineet niin kyllä on katku😳 Eikä mikään viidakkopillu mulla ole kuitenkaan, että kaikki muhisi sen takia!
Minä ostaisin nuorten miesten pikkareita tai paremminkin kalsareita, käytettyinä tietysti. Niiden haistelu olis poikaa!
- Sepi56
Vierailija kirjoitti:
Mä olen haistanut omia pikkareitani usein, ja voi taivas ne haisee vaan hielle ja kuselle! Eikö toi tosiaan häiritse?? Eri asia jos on suihkun jälkeen vaan muutaman tunnin pitänyt jalassa, silloin on hyvät aromit omastakin mielestä. Mut jos on päivän muhineet niin kyllä on katku😳 Eikä mikään viidakkopillu mulla ole kuitenkaan, että kaikki muhisi sen takia!
Miehet, kommenttia tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, kommenttia tähän!
Jos on kiinnostunut paskanhajusta, kannattaa hakeutua paskakuskiksi, jos sen jälkeen illalla paskanhajuiset pikkuhousut kiinnostaa, kannattaa hakeutua hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
En ole tietääkseni haistanut sinun pikkareitasi, joten voin kommentoida vain yleisellä tasolla. Ehkä miehet ja naiset haistavat eri tavalla pillun tuoksun? Miehille se on hyvin kiihottava tuoksu, joten se ehkä korostuu muiden aromien yli.
Mua on aina ällöttänyt pallihien haju. Sitten kerran haistoin omia pikkareitani kuuman kesäpäivän päätteeksi, ja voi jeesus ihan samalta haisi!
On jotenkin irvokasta haistella jonkun likaisia alusvaatteita!