Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisten pikkuhousujen haju

Vierailija
29.07.2020 |

Tykkäättekö haistella naisten käytettyjä pikkareita, saatteko kiihotusta siitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin irvokasta haistella jonkun likaisia alusvaatteita!

Vierailija
22/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tullun nuoltuakin pikkareita kun sattuu löytymään tuoreet ja kosteat pyykkikorista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPLOAD kirjoitti:

nuorten tyttöjen pikkarit käytettynä on taivaallisia......

Onneks kotoa löytyy pyykkikorista

Vierailija
24/30 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno lahja tyttöystävältä on lähettää pitkään kiinni intissä olevalle kaverille käyttämiään pikkuhousuja. On poika sitten lomalla kuin härkä laitumella.

Härkä eli kuohittu sonni.

Vierailija
25/30 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haistanut omia pikkareitani usein, ja voi taivas ne haisee vaan hielle ja kuselle! Eikö toi tosiaan häiritse?? Eri asia jos on suihkun jälkeen vaan muutaman tunnin pitänyt jalassa, silloin on hyvät aromit omastakin mielestä. Mut jos on päivän muhineet niin kyllä on katku😳 Eikä mikään viidakkopillu mulla ole kuitenkaan, että kaikki muhisi sen takia!

Vierailija
26/30 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin nuorten miesten pikkareita tai paremminkin kalsareita, käytettyinä tietysti. Niiden haistelu olis poikaa!

- Sepi56

Vierailija
27/30 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen haistanut omia pikkareitani usein, ja voi taivas ne haisee vaan hielle ja kuselle! Eikö toi tosiaan häiritse?? Eri asia jos on suihkun jälkeen vaan muutaman tunnin pitänyt jalassa, silloin on hyvät aromit omastakin mielestä. Mut jos on päivän muhineet niin kyllä on katku😳 Eikä mikään viidakkopillu mulla ole kuitenkaan, että kaikki muhisi sen takia!

Miehet, kommenttia tähän! 

Vierailija
28/30 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, kommenttia tähän! 

Jos on kiinnostunut paskanhajusta, kannattaa hakeutua paskakuskiksi, jos sen jälkeen illalla paskanhajuiset pikkuhousut kiinnostaa, kannattaa hakeutua hoitoon!

Vierailija
29/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tietääkseni haistanut sinun pikkareitasi, joten voin kommentoida vain yleisellä tasolla. Ehkä miehet ja naiset haistavat eri tavalla pillun tuoksun? Miehille se on hyvin kiihottava tuoksu, joten se ehkä korostuu muiden aromien yli.

Vierailija
30/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ällöttänyt pallihien haju. Sitten kerran haistoin omia pikkareitani kuuman kesäpäivän päätteeksi, ja voi jeesus ihan samalta haisi!