Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Likaisten pikkuhousujen haju

Vierailija
29.07.2020 |

Tykkäättekö haistella naisten käytettyjä pikkareita, saatteko kiihotusta siitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv en ikinä ostais tai haistelis! Ällöttävää ja irstasta touhua naisilta alentua tuollaiseen.

Minun kodissani ei ikinä tuollaista tehtäisi. Mieheni mielipidettä en kuuntelisi.

Vierailija
2/30 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaahan se on... Kun on naikkosella kunnon festaripillu ja sieltä pillunesteet valuu pikkareille ja sen kun iskee naamalle.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/30 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten tyttöjen pikkarit käytettynä on taivaallisia......

4/30 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin ois parhaat. jos sais teiniä maksasin mahottomasti!!!!

Vierailija
5/30 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti nuuhkia vaimon likaisia pikkareita. Sillä yleensä alkaa meidän panosessio. Se kiihottaa ja viettää tunnelmaan. Käytän niitä myös masturbaatìoon ja otan mukaan työmatkalle.

Vierailija
6/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aion ottaa pesukorista vaimon likaiset pikkarit ja haistella niitä. Ja runkkaan niihin. Sitten illemmalla on parempi kestävyys, kun hän tulee kotiin töistä. En siis laukea liian nopeasti. Koko päivän pikkuhousuissa muhinutta pillua on kiihottavaa haistella ja nuolla.

Vierailija
7/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on koiria...

Vierailija
8/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoille olisi järjestettävä pyykkikoreja, joihin voisi jättää pesemättömiä käytettyjä pikkuhousuja muitten käyttöön.

Vierailija
9/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon vuosia myynyt miehille ja innoissaan ovat tilailleet lisää. Ja ne on tykännyt siitä että mulla on ollut yksi yhdessä sovittu hinta ja siihen on kuulunut kaikki mitä mies haluaa. Kun suurin osa naisista myy niin niin kuin tuo aiemmin olikin hinnasto että vuorokausien mukaan ja lisäjuttuja niin maksaa lisää.

Vierailija
10/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon vuosia myynyt miehille ja innoissaan ovat tilailleet lisää. Ja ne on tykännyt siitä että mulla on ollut yksi yhdessä sovittu hinta ja siihen on kuulunut kaikki mitä mies haluaa. Kun suurin osa naisista myy niin niin kuin tuo aiemmin olikin hinnasto että vuorokausien mukaan ja lisäjuttuja niin maksaa lisää.

Miten varmistetaan aitous asiakkaalle. Jotkut koulupojat käyttivät yllään  naisten pikkuhousuja ja myivät ne muka naisen käyttämänä. Sinänsä hyvä businessidea pojilla.

Vierailija
11/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varmistetaan aitous asiakkaalle. Jotkut koulupojat käyttivät yllään  naisten pikkuhousuja ja myivät ne muka naisen käyttämänä. Sinänsä hyvä businessidea pojilla.

Sillä lailla että etukäteen sovitaan miehen kanssa mitkä pikkarit haluaa ja si saa kuvan ne päällä. Eka kerta tosin varmasti vähä epävarmaa miehen puolelta että onkohan nyt aito nainen. Oisinkoha laittanut kuvan vaatteet päällä tai jotain. Ei naamaa toki. Lopulta ollaan tuttuja niin oon laittanut kuvat wa puhelimesta puhelimeen ja ei oo tarvinnut odottaa rahoja tilille ennen ku antaa kuvat ku ollaan jo tuttuja. Se on hauskaa ku löytää miehiä ketkä haluu just multa nii ovat halunneet maksaa aina keskimääräistä enemmän, 50e.

Vierailija
12/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus kävi niinkin että olin xussa ja tykkäsivät mun kuvista ja halus ostaa. Joskus käyty jopa pikakahvilla ja livenä nähty pikaisesti niin ovat nähneet että on aito. Siksikin maksaneet enemmän jos livenä hoidettu kaupat. 

Vierailija
13/30 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lahja tyttöystävältä on lähettää pitkään kiinni intissä olevalle kaverille käyttämiään pikkuhousuja. On poika sitten lomalla kuin härkä laitumella.

Vierailija
14/30 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mieluummin nuuskin ihan livenä pillua. Vaimo istuu naamalle ja sanoo, että siinä sitä on, mitä haluat.

Vierailija
15/30 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se on, kenenkä perseestä se jarruviiva on kotoisin!! Pojat on tulevia liikemiehiä!

Vierailija
16/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pikkarit, jalkakuvat, perse ja tissit. Rohkealle löytyy kaikkea. used.underwear0@gmail.com

Kik: usedunderwear0

kaytetyt-alushousut7.webnode.fi/

Vierailija
17/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään ja kiihotun. Joskus murkkuna tuli nuuhkittua mutsin pikkareita pyykkikorista ja runkkailtua niihin. Sittemmin tullu nuuhkittua kavereiden puolisoiden, anoppien, puolisoiden siskojen pikkareita. Tuntemattomien pikkarit ei kiinnosta, parasta kun pääsee nuuhkimaan sellasia tuoksuja mihin muuten ei ois mahkuja

Vierailija
18/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se on, kenenkä perseestä se jarruviiva on kotoisin!! Pojat on tulevia liikemiehiä!

Totta. Omat mielikuvathan ne tärkeimmät käsityöhommissa on. Jos ajattelee pikkareiden olleen kauniin naisen päällä, niin mitäs vikaa siinä on,jos homma luonnistuu.

Vierailija
19/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno lahja tyttöystävältä on lähettää pitkään kiinni intissä olevalle kaverille käyttämiään pikkuhousuja. On poika sitten lomalla kuin härkä laitumella.

Niitä voi intissä lainailla toisetkin kiinniolevat pojat. Maksua vastaan tietenkin.

Vierailija
20/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haistelen mieluummin ihan oikeaa pillua livenä ja maistankin sitä.