Mitä tv-sarjoja suosittelisit?
Haluaisin löytää jotain uutta kivaa katseltavaa. :) Tykkään komediasarjoista, koska niitä on helppo katsella pienessäkin välillä ilman kummallisempaa keskittymistä. Nyt olen katsellut sarjoja The Middle, Modern Family ja Raising Hope. Tykkään myös draamasarjoista ja niistä olen viimeisimpinä katsellut sarjoja Good Wife, The Revenge ja Downton Abbey.
Suositelkaa omia suosikkejanne! :)
Kommentit (11)
Kiitos vinkeistä! Pitää katsastaa nuo. :)
Lisää?! :)
Jos paritellen (coupling) on mennyt ohi niin on sarja jota olen eniten nauranut.
Mad men ja Solsidania suosittelen myös
Serranon perhe kuulema alkaa myös teemalta, vai alkoiko jo?
Samoja suosituksia, eli Mad Men ja Solsidan ovat omat suosikkini. Kakkoselta tullut HBO:n Bored to Death oli myös hyvä, harmi että sarjaa tehtiin vain kaksi tuotantokautta. Jos et ole Sopranosia nähnyt, niin sitäkin suosittelen.
Itse yllätyin iloisesti Veepistä (Rouva varapresidentti). Se on hauska, nopeatempoinen satiirisarja USA:n varapresidentistä.
Breaking Bad.
Ehdottomasti paras sarja pitkään aikaan. Huumori on synkkää, mutta päänäyttelijät loistavia!
Helteinen helmikuu. Keskiviikko Yles fem.
Onkohan Suomeen ostettu uusimmat jaksot Foyle's War -sarjasta - ihan loistava on! Komediasarjoista tämän hetken ehdoton suosikki on Big Bang Theory.
Minun suosikkini on Borgiat mutta 2.kausi loppui vähän aikaa sitten ja taas saa odottaa että alkaa 3.kausi...
Minulla samoja suosikkeja kuin sinullakin, ja olen tykännyt esimerkiksi Solsidanista (suom. Onnea etsimässä, tulee tällä hetkellä torstaisin kakkoselta), ja keväällä YLE:llä näytetty HBO:n Newsroom oli hyvä, jatkuu toivottavasti syksyllä toisen tuotantokauden jaksoin. Odotan myös kovasti tänään alkavaa Koko totuus -sarjaa.