Lue keskustelun säännöt.
Kaksoisleuan peitto/häivyttäminen tatuoinnilla?
29.07.2020 |
Haluaisin todella terävän leuka linjan, mutta olen ylipainoinen ja minulla kaksari. Tatuoinnit kiinnostaa, niin ajatuksissa oli kaulatatuointi. Mitä mieltä, hyviä tatskaajia keski-Suomessa?
Kommentit (22)
Itselläni on tätä ongelmaa vaikka 165 cm pituisena painan 50 kg. Heltta häiritsee erityisesti kuvissa. Olen sirorakenteinen ja leukani on siis rakenteltaan olematon, ja alkoi pari vuotta sitten valahtaa.
Äidiltäni olen tämän perinyt. Hyväksyisin tilanteen iän tuomana leukalinjan muutoksena joita tulee kaikille jos olisin keski-ikäinen, mutta kun olen 33-vuotias. Kyllä sapettaa. Sapettaa myös että välitän asiasta ylipäätään. Kirurginveitsi ei kiinnosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No muutamalla naistuttavalla on, ja oon arvellut , että juurikin tuosta syystä. Työkaverilla on joku kukkasysteemi leuan alla/kaulassa ja tällä toisella naisella jotain old school -meininkiä. Kyllä se jotenkin vie huomiota tois siitä "leukapussista" se kuva. Myös molemmat näistä naisista ovat hoikkia tai normaalipainoisia, että ei se löysä leuka aina johdu mistään ylipainosta. itse en ottaisi kyllä, eikä oleomalla leualla tarvettakaan.