Kaksoisleuan peitto/häivyttäminen tatuoinnilla?
Haluaisin todella terävän leuka linjan, mutta olen ylipainoinen ja minulla kaksari. Tatuoinnit kiinnostaa, niin ajatuksissa oli kaulatatuointi. Mitä mieltä, hyviä tatskaajia keski-Suomessa?
Kommentit (22)
En ymmärrä, miten se muka sitä peittäisi tai häivyttäisi? En usko, että on kovin hyvä idea, jos tuo on sen motiivi.
Joo, leukaan mahdollisimman ruma ja iso tatuointi. Ei taatusti kukaan huomaa kaksaria.
Korostaa vaan kun katseet kohdistuu kyseiselle alueella. Mitä jos vaan laihduttaisit?
Oletko yrittänyt syödä vähemmän kuin kulutat
Värjää joko kaksoisleuka mustaksi.
Paras keino kaksarin piilottamiseen on burqa.
Kannattaa tatuoida siihen kaulaan se oma pahe. Sipsipussi tai karkkipussi tai suklaalevy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väriä ajattelit
No mustaa/harmaata, jotain mikä toimii ns varjostusefektinä samaan aikaan. Mulla on ns geneettinen kaksari, vaikka hoikemmassa kunnossa olisinkin rasva kertyy valitettavasti kasvojen alaosaan ja kaulaan. Jykevä leuka linja on mun unelma, ja mietin voisko sitä lähteä tavoittelemaan tatuoinnilla. Ei olis eka kuva.
Pystyraidat hoikentavat, joten ehkä sellainen "kalterikuvio" voisi olla hyvä.
Tatuoi iso Jabba the Hut kaulaan.
Ei oo todellista, ei kukaan täysijärkinen laita mitään kaulatatskaa! nehän ovat aivan kauheita.
Eikös yhdellä somettajalla ole sellainen
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista, ei kukaan täysijärkinen laita mitään kaulatatskaa! nehän ovat aivan kauheita.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä täällä horistaan
Jotain motivaatiolauseita kaunolla. Sillaisia mitä nuoret naiset ottivat vähän aikaa sitten kylkiinsä. Vaikka ruokapäiväkirjan jos rustaisit.
Onko gnostilaisella kirkolla mielipidettä tähän asiaan?
Mitä väriä ajattelit