Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että Ikis on mun miesystäväni lasten äiti

Vierailija
01.07.2013 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet niin? 

Vierailija
2/14 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Ikis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hee hee onnea lähes hyvän vedätyksen keksimisestä.

Vierailija
4/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v, mies 33v. Nainen on 4 lapsen äiti, joista 3 miehen kanssa. Se yksi ketju jonka luin oli lähes identtinen meidän tilanteen kanssa 'voiko mies oikeasti muuttua tavattua "sen oikean"' tjsp. Nainen sabotoi meidän suhdetta (ja mun välejä lapsiin) minkä ehtii. Mies oli ennen etäisä, mutta nyt tän naisen mt-ongelmien johdosta mies yrittää saada lapsia itselleen. Emme viel asu yhdes tai ole muutamaan vuoteen avioitumassa mut siitä on ollut varsinkin miehen puolelta paljon puhetta. Miehen äiti meni juoruamaan tälle lapsen äitille (koska mies on aiemmin ollut hieman 'renttu' sitoutumisen suhteen) ja nyt tää lasten äiti ei oikein muusta puhukaan. on ilmeisen katkera, jota sit paikkaa pikaisilla ja runsailla miessuhteilla. 2 pikakihlausta mun aikana. En muuten liittynyt mitenkään heidän eroon, pvat eronneet jo 09 ja miehellä on ollut naisia sen jälkeen. 

Ap

Vierailija
5/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikiksellä mitään diagnoosia? Onko hän aina ollut vähän hei hei vai sekosiko vasta eron myötä?

Vierailija
6/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 08:36"]

Onko ikiksellä mitään diagnoosia? Onko hän aina ollut vähän hei hei vai sekosiko vasta eron myötä?

[/quote]

Ei ole diagnoosia.Hän on suhteellisen tasapainoisen oloinen tapaus mutta nämä suhdeasiat ovat hänelle hyvin arkoja aiheita. Hänen asenne on se et mies on hänen, mut mies on niiiiin pahasti häntä loukannut et hän saa 'kostaa' miehelle ja sit kun hän on tyytyväinen hän ottaa miehen takas. Hän on saanut lapsenkin heidän eron jälkeen ja yritti saada miestä tunnustaa tän lapsen itselleen. Ei ollut mitään mahdollisuutta et kysees olis miehen lapsi, joten ei ottanut nimiinsä. 

Miehen äiti tykkää tästä naisesta, ja tiedän et he kaks ovat haukkuneet miehen ihan lyttyyn meidän suhteen takia. Nainen saattaa soitella mulle ja kysyä jotain lastenhoitoon liittyviä juttuja ja sit naureskella mun vastauksia niiden kanssa jotka vain jaksaa kuunnella. Tämä hänen käytös on alkanut johtaa siihen et miehellä on välit huonontuneet sukunsa kanssa, sillä he jatkuvasti arvostelevat mua ja meidän suhdetta. Tästä taas mulle tulee syyllinen olo ja se vaikuttaa meidän suhteeseen. Mies taas ahdistuu kun minä ahdistun. Joka päivä saa pelätä mitä nainen keksii. :/ Tulen loistavasti juttuun heidän nuorimmaisen kanssa, olen kaikille lapsille kuitenkin enemmän kaveri kuin vanhempi koska sitä nimenomaan olen ikäni puolesta. Vanhin on jo teini, meillä on itseasiassa muutamia yhteisiä tuttaviakin ja varmaan tätä kautta tullaankin hyvin juttuun. Teinikin on iloinen usänsä puolesta, enkä usko et hän pn hetkeen saanut isästään näin paljoa irti.

ap

Vierailija
7/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää että vaikka diagnoosia ei ole ongelmia on aivan selvästi. Mies para-aikaa on selvitellyt miten tässä aletaan edetä. Ollaan säästetty viestejä ja kun vastaan naiselle ioitan heti aluksi että aijon nauhoittaa koko puhelun tulevan varalta.

Vierailija
8/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on ikis?

Vierailija
9/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOivottavasti Ikis lukis tän ketjun...

Vierailija
10/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin yhteiskuntaluokkaan ikis kuuluu? Onko hän koulutettu? Maalta kotoisin? Uskovainen? Hyvännäköinen?

Vierailija
11/14 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:21"]

Mihin yhteiskuntaluokkaan ikis kuuluu? Onko hän koulutettu? Maalta kotoisin? Uskovainen? Hyvännäköinen?

[/quote]

Duunari, ammattikoulututkinto takana, työskentelee hoitoalalla. Ei ole uskovainen ja isohkossa kaupungissa asumme. En tiedä missä on kasvanut. Minusta hän on suhteellisen hyvännäköinen, hoikka. Ei ikinä uskoisi 4 lapsen äitiksi. Ap

Vierailija
13/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm menee mielenkiintoiseksi...