Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos harrastaa seksiä ilman kondomia

Vierailija
29.07.2020 |

niin pitääkö saman tien miehen laukeamisen jälkeen sännätä suihkuun että lakanoissa viitsii vielä yöllä nukkuakin? Vai vaihdetaanko lakanat joka session jälkeen puhtaisiin? Meillä käytetään kondomia ja tapana on jäädä seksin jälkeen toviksi makoilemaan lähekkäin. Ollaan mietitty miten muita ehkäisykeinoja käyttävät parit toimivat valuvan sperman kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa kuivua lakanoihin? Ei mua ainakaan läntti siellä täällä haittaa niin paljoa että joka kerran jälkeen lakanat viittis vaihtaa.

Vierailija
2/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä osa menee vaimon perseen päälle rinnoille ym..ei kaikki mee suoraa lakanoihin.M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tykännyt siitä tunteesta, kun alkoi sperma valua ulos vaginasta. Vaikka sitä ei näennäisesti paljon olekaan per laaki, niin kuitenkin se valuva tunne oli inhottava ja kyllä se myös lakanan läpi kasteli petauspatjaa. Yleensä juoksin sitten valmiiksi varattu pyyhe takapuolen alla pesulle tai laitoin käden kupiksi. Enkä halunnut sen valuvan tunteen ja sotkun takia jäädä sitten siihen pitkäksi aikaa makoilemaan. Kondomin kanssa on kivempi, kun ei tartte lähteä heti mihinkään. Kondomi on paljon siistimpikin tuota asiaa silmällä pitäen.

Vierailija
4/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs mieheltäs onko kondomin kanssa kivempi. Voihan ottaa vaikka paperia valmiiks, tai mies voi laueta päälles, josta pyyhkäsee paperilla pois. Minä ainakin itse pyyhin sotkuni vaimon päältä, jos siis päälle laukean. Toki suihkussa joutuu käymään siltikin. Mutta että kortsulla moisen asian takia jos joutuis, ni....empä tiedä. Ainakaan omaan vehkeeseen ne ei oikein istu. Menee tunto kalusta jonkin ajan kuluttua ja vaimonkin mielestä on parempi ilman kumeja. Joskus lapsien synttmien jälkeen on pitänyt niitä käyttää, ni prkl. Ei oikeen nappaa. Pohjaboteeraus oli tää pari vuotta sitten äitiyspakkauksen mukana tulleen kumit😅 jollain tavalla, kun sait sen puettua päälle, ni erektio, sekä mielenkiinto oli kadonnut jo kokonaan. Jumatsuikka, ne oli kireitä.

Vierailija
5/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota spermalasti suuhun ja niele se, niin ei tule sotkua.

Vierailija
6/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Pohjaboteeraus oli tää pari vuotta sitten äitiyspakkauksen mukana tulleen kumit😅 jollain tavalla, kun sait sen puettua päälle, ni erektio, sekä mielenkiinto oli kadonnut jo kokonaan. Jumatsuikka, ne oli kireitä.

Kyllä ne tavallisenkokoisen kullin päälle mahtui ja hyvin toimivat ykkös- ja kakkospesillä. Kakkosessa käytetään kortsua yhä, koska puoliso saa ripulin spermasta pyllyssään.

Vierailija
7/11 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei valu lakanoille, vaikka jäisi makoilemaan. Suihkuunkin yleensä ehtii ilman valumista. Jos meinaa valua, laitan käden alle.

Vierailija
8/11 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mun miehelläni tavallista paksumpaa spermaa vai olenko tiukka, mutta spermaa ei valu vaikka hellitään toisiamme vartti yhdynnän jälkeen. Mies väittää, että aukkoni menee heti tiukasti kiinni kun ottaa peniksen ulos. Yksi yhteinen hupimme onkin ottaa "se" kokonaan ulos ja viedä takaisin sisään monta kertaa peräjälkeen. Minustakin se tuntuu tosi hyvältä. On minulla käsipyyhe tyynyn alla, mutta harvoin tuntuu siltä, että sitä tarvitaan. Ja miehellä on tosi iso spermalasti, se on mitattu lapsettomuustutkimuksissa.

Vierailija
9/11 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Kysyppäs mieheltäs onko kondomin kanssa kivempi. Voihan ottaa vaikka paperia valmiiks, tai mies voi laueta päälles, josta pyyhkäsee paperilla pois. Minä ainakin itse pyyhin sotkuni vaimon päältä, jos siis päälle laukean. Toki suihkussa joutuu käymään siltikin. Mutta että kortsulla moisen asian takia jos joutuis, ni....empä tiedä. Ainakaan omaan vehkeeseen ne ei oikein istu. Menee tunto kalusta jonkin ajan kuluttua ja vaimonkin mielestä on parempi ilman kumeja. Joskus lapsien synttmien jälkeen on pitänyt niitä käyttää, ni prkl. Ei oikeen nappaa. Pohjaboteeraus oli tää pari vuotta sitten äitiyspakkauksen mukana tulleen kumit😅 jollain tavalla, kun sait sen puettua päälle, ni erektio, sekä mielenkiinto oli kadonnut jo kokonaan. Jumatsuikka, ne oli kireitä.

Yhdessä ollaan miehen kanssa päätetty käyttää kumia ehkäisynä, muista syistä johtuen mutta siisteys on tullut kaupan päälle vahingossa. Suht kokemattomina meillä ei kummallakaan ole kokemusta miten yleensä toimitaan ilman kumia joten siksi kysyin että miten yleensä muut pärjäilee ilman.

ap

Vierailija
10/11 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäristä on helppo laukaista vaikka mahalle tai rinnoille, takaapäin pepulle jne. Helppo pyyhkäistä pois.

Vierailija
11/11 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäristä on helppo laukaista vaikka mahalle tai rinnoille, takaapäin pepulle jne. Helppo pyyhkäistä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi