Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisitte työkaveriin, joka luistaa omista työtehtävistään ja

Vierailija
01.07.2013 |

jakaa niitä muille työntekijöille. Siis toki esimiehen kautta, on hyvää pataa esimiehen kanssa ja valittaa aina töiden runsautta. Esimies sitten antaa muille ko. työntekijän hommia (yleensä siis niitä inhottavimpia tehtäviä). Mitä tekisitte, miten suhtautuisitte työntekijään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin asiasta esimieheltä. Hänhän sen päätöksen työnjakamisesta on tehnyt.

Vierailija
2/5 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muuta kuin tekemään niitä töitä, en mä jaksa miettiä turhia juttuja. Toisaalta, en mä edes tiedä, josko teen jonkun toisen töitä, joka saamattomuuttaan ei niitä tee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä työpaikalla oli seitsemästä neljä tuollaisia...ilman harjoittelijoita olisivat olleet ihan nesteessä ja valittivat niistä harjoittelijoista myös...vaikka harjoittelijat tekivät helpot rutiinit ja osasivat myös. Itse olin harjoittelijana myös. Kaipa se vei heidän työaikaansa, kun neuvoin mm. tietokoneen perusasioita, joutuivat sitten oppimaan ne....

Vierailija
4/5 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi arvostaa tuollaista, jos se on ihan systemaattista.

Meillä on samankaltaiset työtehtävät kaikilla. Mielestäni on ihan ok, jos joskus kysyy että "voisitko sä hoitaa tämän, kun mulla olis kiire XXX paikkaan tänään" tai jos kaveri vaikka migreenissä eikä jaksa täyspainoisesti.

Meillä on kuitenkin pari tyyppiä, jotka aina yrittää sluibailla. Jos töitä on liikaa, ei se ratkaisu ole nakittaa niitä toisille, vaan puhua esimiehen kanssa työn rajaamisesta.

Vierailija
5/5 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minustakin on ok jos joskus kysyy työkaverilta, että voisiko hoitaa jonkun homman jonkun syyn takia. Mutta jos aina sama juttu ja ei voi edes suoraan kysyä vaan esimiehen kautta, niin hermot menee...