Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus ja ex saamassa lapsen

Ellikki
29.07.2020 |

Seurustelin yli 10 vuotta miehen kanssa, yritimme lastakin, minusta johtuvista syistä se ei onnistunut ja hoitoihin jonotimme. Erosimme lopulta minun päätöksestä (toki mies ei hanttiin pistänyt) koska suhteeseen oli hiipinyt kolmas osapuoli, jota kyllä peiteltiin. Arvostukseni ja kunnioitukseni häntä kohtaan kuoli totaalisesti. Mies muutti suoraan tämän naisen luo ja eromme aikaan minua kohdeltiin monin tavoin kovin väärin.

Erostamme on 9kk ja kuulin että mies on saamassa nyt lapsen tämän naisen kanssa. Olin päässyt erosta jo suht hyvin yli ja sitten nyt tämä.

Tunnen että maailmankaikkeus kohtelee minua epäoikeudenmukaisesti. Miten pääsen tästä yli? Olen niiiiiiin surullinen. En toivo heille pahaa ja ymmärrän että asiat tapahtuvat miten tapahtuvat, mutta mies kohteli minua niin väärin ja nyt toteuttaa suurinta unelmaani toisen naisen kanssa. Olen ihan järkyttynyt ja päällimmäinen tunteeni on valtava epäoikeudenmukaisuus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän solut ei olleet keskenään sopivat. Sinulla voi sopia yhteen jonkun toisen kanssa.

Vierailija
2/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on sinun unelmasi, ei välttämättä miehen. Hän sentään oli 10 vuotta kanssasi, ja syy eroonne olit sinä. Luultavasti aiheesta stressaaminen pilasikin suhteenne ja miehelle olisi lapsi ollut ihan sama, mutta oli mukana pakkomielteessäsi, koska se oli sinulle tärkeää. Varmasti se kulutti hänetkin. Nyt sitten on oltu huolimaton kun sinun kanssa siihen oppi ja tämä toinen tuli raskaaksi.  Mutta haluaako mies lapsen, taaskaan sitä tuskin häneltä kysyttiin. Unelma on sinun, ei miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska en todennäköisesti koskaan raskaudu luonnollisesti - se olisi lottovoitto jos näin kävisi, tutkittu juttu. En elättele toiveita, että ehtisin löytää miehen, johon rakastuisin JA joka haluaisi lapsia JA haluaisi lähteä IVF hoitorumbaan... aika monta muttaa matkassa.

Kyse on enemmän siitä, että mitä apuja tämän asian käsittelyyn? En halua katkeroitua!

Vierailija
4/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma oli miehen ja minun yhteinen.

Siis mielestäsi syy pettämiseen ja muuhun tapahtuneeseen olin minä? Mielenkiintoinen näkökulma, en kuitenkaan usko siihen. Kaksi ihmistä yhdessä luo parisuhteen ja sen käytännöt sekä arjen. Kaksi ihmistä.

Vierailija
5/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Elämä on joskus kovin epäoikeudenmukaista. Sinulla on oikeus olla surullinen, ja myös viha kuuluu suruprosessiin, luonnollisesti se ei saa osua tuohon pariskuntaan, mutta saat tuntea vihantunteita, älä patoa niitä.

Vierailija
6/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti todella kurja ja ehkä katkerakin olo. Ja saa ollakin.

Älä yritä peittää, tukahduttaa tai selittää tunteitasi itsellesi parhain päin, vaan tunne ne kaikki tunteet.

Jos vain jaksat antaa itsesi tuntea, niin lupaan että olosi helpottuu huomattavasti lyhyessä ajassa.

Tunne on oikeasti fyysinen, aivojen kemiallisen reaktion aiheuttama reaktio kehossa. Jos yrität torjua tai peittää sen, se vain joutuu vahvistamaan itseään tullakseen ”nähdyksi”.

Jos tunteiden tunteminen tuntuu liian pelottavalta, niin olen elävä esimerkki, että siitä selviää 😊

Vierailija
7/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja tsemppiä ap :(<3

Vierailija
8/8 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies petti, kohteli sinua väärin ja hyppäsi sitten heti uuteen suhteeseen, luultavasti sama tulee toistumaan tämän uudenkin naisen kanssa.. nyt vaan kaiken keskellä on vielä viaton lapsikin. Ole vain onnellinen, että pääsit hänestä eroon! Omalla kohdalla olen huomannut, että paras tapa päästä eroon edellisestä on tavata uusia ihmisiä, kokeileppa sinäkin kevyttä deittailua exä unohtuu nopeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi