Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei laukea herkästi...

Vierailija
01.07.2013 |

Te noin 35-40 -vuotiaat pitkään samassa parisuhteessa olleet. Onko teillä sitä ongelmaa, että mies ei laukea ellei seksiä harrasteta riittävän harvoin (ei ainakaan enempää kuin kerran viikossa), ja lisäksi mies laukeaa vain, jos tulee takaapäin tai jos olen niin kauan aluksi auttanut kädellä, että laukeaa jo siitä... Joskus harvoin jos on ollut esim. 2-3 viikkoa välissä, saattaa laueta vielä muissakin asennoissa. Jo n. 25-vuotiaana kun pari kertaa jouduttiin käyttään kortsua ekan kerrae lämässämme ekan lapsen syntymän jälkeen ei lauennut sillä ollenkaan kun vei tunnon niin paljon. Onko tällainen tavallista jo tässä vaiheessa?  Hänen peniksensä on kyllä mielestäni aika pieni ja ehkä minulla on lapsienkin jälkeen aika iso värkki, onkohan nämä sitten ne pääsyyt... Potenssissa hänellä ei ole mitään ongelmaa. Mietin millainen operaatio olisi vaginan pienennys...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan osaa.

Vierailija
2/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi palautuu!

Ei se jää tuulitunneliksi. Jos tuntuu ettet saa puristettua lantionlihaksia niin opettele jumppaamaan niitä, tapahtuu joko kuulilla tai ilman niitä näin:

Mene pissalle ja keskeytä virtsan tulo. Sama kun kakkaat. Seuraa mitä lihaksia kroppa käyttää ja keskeytä ulostus muutaman kerran sillointällöin. Varo hommaa ettei tule tulehduksia!

Sitten sinä alat pusertelemaan näitä lihaksia, muutama riittää alkuun mutta kun homma alkaa sujumaan niin voit tehdä pikapuserruksia tai tehorutistuksia eli laske vaikkapa yksi puserrus 30 sekunnin kestoiseksi.

Tee näitä rutistuksia vaikka kun harjaat hampaita tai kun käyt suihkussa? Kauppajonossa tai joku muu rutiinipaikka jossa vaan keskityt jumppaan ja joka tulee säännöllisesti.

Lihaksien kunto tulee sitten vähitellen. Sen huomaatte yhdessä seksin aikana tai kun työnnät sormia sisään niin tunnet imun. Heikko lantionpohja työntää sormia ulos, ei ime niitä.

Seksissä taas voisitte ottaa aikaa hellyyteen ja kosketteluun. Ei kondomi vie tuntoa, niitä on sellaisiakin jotka erityisesti tuntuu.

Ja kokeilla erilaisia asentoja? Jos sinun miehen lemppari on takaapäin niin se voi olla sitä mutta sinunkin nautintoa täytyy huomioida. Ehkä lisää sinun lämmittelyä taas aktin välillä? Se voisi innostaa miestäkin.

Jotain leluja, vaatetta? Jänniä paikkoja? Seksiä voi vihjailla pitkinpäivää: sujauta sen takin taskuun stringit tai syö mansikoita nautinnollisesti, kiusoittele asennoilla, vilauta, kerro kun lähdette ettei sinulla ole pikkuhousuja mekon alla. Käy kaupassa pitkällä takilla, alla seksikkään alusasut.

Tehkää seksistä nautintoja, kokeilkaa ruokaa, kylmää ja kuumaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen verran kokemusta, että olen päätynyt siihen, että se on vain ominaisuus. Toiset laukeavat herkästi (mm. oma mieheni), toiset eivät juuri millään.. Ja se ettei laukea millään turhauttaa ehkä enemmän, koska silloin sitä alkaa miettimään, että vika on itsessä, mutta ei se näin mene... Homma johtuu miehestä itsestään, ei sinusta, usko pois!

Vierailija
4/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin mietit itsesi operointeja kannattaa selvittää miehen tilanne. Käyttääkö esim. masennuslääkkeitä, voivat aiheuttaa vaikeuksia laueta. Mitenkä on miehen oma apu, hoiteleeko itse itseään välillä? Eikä se miehenkään joka kerta tarvitse tulla, jotta seksiä harrastettaisiin. Eihän nainenkaan aina tule. Omani, jolla tätä herkkyysongelmaa on myös ei pidä sitä ainakaan esteenä seksin harrastamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi