Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: paras siideri/huonoin siideri

Vierailija
30.06.2013 |

Ehdoton lemppari tällä hetkellä on Happy Joe Oakwood Apple, myös moni muu kuiva omppu menee mutta kaupassa tarttuu tuo siideri mukaan useimmiten...

Inhokkisiidereitä on kaikki maku"siiderit" tai Light päärynät yms. litkut. Vain omenasta tehdyt siiderit on omaan makuun niitä aitoja ja niistäkin vain kuivat, englantilaistyyppiset :)

mitäs sidukoita muut av-läiset juo?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunasiideri paras

Vierailija
2/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Bulmers. Jos sitä en raski ostaa, niin tykkään Crowmoorista isossa lasissa ja hurjasti jäitä. Useimmiten juon Upsiderin extra dry :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magners parasta ja light-siiderit ovat kammottavia.

Vierailija
4/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

magnersin päärynä on paras ja kaikki omenasiiderit pahoja

Vierailija
5/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecusson Cuvee Speciale Brut parasta, Crowmoor pahinta. Hirveää muka-brittisiideriä.

Vierailija
6/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti suomessa myytävistä parasta on Weston'sin Old Rosie Scrumpy. Huonointa mitä olen maistanut oli unohtuneen valmistajan Crème brûléen makuinen siideri.

Parasta siideriä, mitä olen juonut oli Tampereen Tuulensuu pubissa myyty ranskalainen tilasiideri (nimeä en muista). Noin yleensä ranskalaiset massatuotannossa olevat siiderit ovat liian sokerisia ja liian kuplivia mutta tässä oli juuri täydellinen makeus ja suutuntuma oli ihan poreilevan ja englantilaisen still ciderin välistä.

Vierailija
7/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki: Old Rosie

Inhoan: makeat makusiiderit, kauhein ollut aikoinaan Millenium-siideri joka oli vanilja-päärynäsiideri. En yleensä sylje lasiin mutta oli niin kammottavaa että jäi juomatta.

Vierailija
8/19 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowmoor

Pahinta on jokin Fizzin kuiva siideri, joka oli mun makuuni liian kuivaa.

Vierailija
9/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulmers ja jo aiemmin mainittu päärynä-Magners.

Vierailija
10/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowmoorin extra dry..pidän myös Ecussonista, normi-Crowmoorista, Magnersista, Happy Joesta, Fizzistä ja monet omat merkitkin on ok..Lidlin siiderit on musta kehnoimmat ja Lidlin kuiva siiderikin on kökköä kamaa verrattuna muiden kauppojen omiin merkkeihin. Esim. Eldorado kuiva siideri on musta hyvää (hinta-laatu -suhde).

Vierailija
11/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fizzin extra dy siideri. Millainen tuo Happy Joe on siihen verrattuna? Kiitos vinkeistä :)

Vierailija
12/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia siidereitä eivät toki av-mammat edes siidereiksi luokittele mutta paras on mielestäni näistä makujuomista Fizzin Original dry omenasiideri.

Vierailija
14/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somersbyn siiderit ovat aika hyviä, mutta se light-versio oli niin ällöttävän keinotekoisen makeaa, että meinasin sylkeä ekan huikan suusta. Kaverilta maistoin.

Vierailija
15/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkosta saa ainoat hyvät siiderit Suomessa. Ecusson on ihan ok ja Henry Westons. Kamalia on kaikki kaupan siiderit.

Vierailija
16/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden Capin Classic Apple. Riittävän makea minun makuuni ja maistuu tarpeeksi omenaiselta.  En suostu juomaan mitään light-versioita enkä erilaisia makusiidereitä.  Alkosta olen ostanut tasan kerran jonkin siideripullon, mutta se jäi puoleen väliin. Merkkiä en enää muista.

Hassua on se, että tykkään omenasiideristä, mutta en tykkää omenamehusta ja päärynän kanssa on sitten toisin päin: mehu kelpaa, siideri ei. Mistähän sekin johtuu?

Vierailija
17/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowmoor extra dry on paras.
Karmeinta on varmaan joku ES-siideri

Vierailija
18/19 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita englantilaiset kuivat siiderit, kuten Lontoon pubeissa saa, huonoja makeat, ja light-siiderit. Vanha Woodbecker siideri oli hyvä. Fizzin kuivat ovat hyviä.

Vierailija
19/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa kirsikkasiideriä?