Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huomauttelee minulle kasvoihin ilmestyneistä juonteista

Vierailija
30.06.2013 |

Ikää 40-v. Menköön ja etsiköön nuoremman :-((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:14"]

Ikää 40-v. Menköön ja etsiköön nuoremman :-((

[/quote]

Niinhän useimmat miehet tekevätkin!

Vierailija
2/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla huomauttelee? Minkä ikäinen mies itse on? Ei tuo varmaan iästäsi johdu, monet nelikymppiset pariutuu nelikymppisten kanssa vaikka onkin juonteita..

Vierailija
4/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs on miehen omien kasvojen laita? Entäs munan kovuus? Veikkaan, että huomautettavaa löytyy molemmista jos mies on 40v tai yli....

Vierailija
5/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laita se kävelemään. Kyllä puolisoaan pitää kunnioittaa.

Vierailija
6/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikää ollaan ja mm. silmien välissä syvät juonteet joita ei valokynällä pois saa vaikka kuinka yrittäisi (enkä enää edes yritä). Meillä ei ole tullut mitään kommentteja vielä, mutta niitä voi kyllä tulla koska vain, sen verran kohtelias minunkin mies on.. Samaa olen myös ajatellut, eli jos ei kelpaa, niin nuorempaa kehiin vaan, siinä voi tulla vaan ikävä pian kun oma rapistuminen alkaa. :-/

Vierailija
7/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:20"]

Samaa ikää ollaan ja mm. silmien välissä syvät juonteet joita ei valokynällä pois saa vaikka kuinka yrittäisi (enkä enää edes yritä). Meillä ei ole tullut mitään kommentteja vielä, mutta niitä voi kyllä tulla koska vain, sen verran kohtelias minunkin mies on.. Samaa olen myös ajatellut, eli jos ei kelpaa, niin nuorempaa kehiin vaan, siinä voi tulla vaan ikävä pian kun oma rapistuminen alkaa. :-/

[/quote]

Jos miehellä on lompsa iskussa, niin nuoret naiset eivät välitä miesten rapistumisesta. Sitäpaitsi miehet rapistuvat lähes poikkeuksetta hitaammin kuin naiset, elleivät sitten satu olemaan jotain rapajuoppoja. Naiset jostain syystä rupsahtavat 10 vuotta nuorempina kuin miehet. Eli miehillä on etulyöntiasema tässäkin.

Vierailija
8/8 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttele takas! Eiköhän siipastasi jotain mollamisen arvoista löydy, jos on tommonen luonnekin. Ehkä sit tajuaa miten puolisolleen on kunnioittavaa puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi