Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa tulkita tätä miestä, auttakaa!

Vierailija
30.06.2013 |

Jos mies kertoo ja oikein alleviivaa, että hän ei pahemmin juo paitsi silloin tällöin käy ulkona jos on synttärit tmv, hänellä on tavoitteita elämässään niin työn kuin henkilökohtaisten asioiden suhteen (haluaa laajentaa yritystään ja rakentaa talon mm.), hän haluaa elättää naisensa ja maksaa kaiken, hänelle tärkeää on arvostaa naistaan ja pitää perhettään ykkösasianaan. Hän tuntee ex-miehei ja tietää hyvin, että ex-avomieheni meni alaspäin, alkoholisoitui ja ei saanut elämässään mitään aikaikseksi ja kohteli minua huonosti (haukkui, huusi, tuli ja meni miten huvitti). 

Tämä mies kertoi mulle itsestään eilen kolmen vartin ajan kaikenlaista. Mulle tuli päällimmäisenä mieleen, että hän pitää oikein kunnon myyntipuhetta itsestään. Puhui ihan kivaan tyyliin, ei kerskaillen tai paasannut liikaa. Ja tämä siis selvin päin, kun istuttiin grillijuhlien yhteydessä yöllä kaksin takapihalla.

Olen tiennyt tämän miehen liki parin vuoden ajan. Hän on jokunen kuukausi sitten eronnut, exänsä oli häntä aika paljon nuorempi ja juttu kaatui siihen, ettei yhteiset tulevaisuuden haaveet oikein kohdanneet.

Olen salaa ihaillut miestä aina, mutta en ole koskaan ajatellut, että hän voisi olla minusta kiinnostunut. Ei ole sinänsä mitään syytä miksei voisi olla, mutta hän ei ole sen kummemmin osoittanut mitään merkkejä.

Ehkä hieman tota kiinnostusta puoltaa se, että mainitsin eilen että mun autosta on ajovalo palanut ja se on tosi hankala vaihtaa enkä itse oikein onnistu siinä hommassa. Hän soitti tänään ihan yllättäen ovisummeria, että oli sattumalta kulmilla ja voi vaihtaa lampun. Jatkoi siitä heti miten matkaa ja huikkasin vaan kiitokset ja nähdään.

Olen ihan pyörällä päästäni. Yleensä luen miehiä hyvin, mutta nyt tuli niin yllättäen tällainen herrasmies elämääni, josta en yhtään ole ennen arvannut mitään..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies? Mikä hänessä viittaa siihen? Siis oikeasti?

Olen tosi raadillinen varmaan, mutta mun mielestä te olette jutelleet elämän isoista asioista pikkutunneilla ns kavereiden kesken, hän kertoi omista jutuistaan ja tavoitteistaan.

Ok, eihän mikään puhu sen puolesta, ettei voisi olla kiinnostunut, mutta heeei, te puhuitte eilen ja nyt jo pähkit elämää suurempaa? Anna vähän aikaa kuiten.

Vai jäikö jokin kutkuttamaan? Se on kyllä ihan jees juttu :)

Vierailija
2/3 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin juttelisit miehen kanssa useamminkin kuin kerran ja muista...ei ne puheet, vaan ne teot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä ihmetyttää, että tuntee mun exän ja nyt aika äkkiä erottuaan kertoo kaikenlaista itsestään ja haluaa alleviivata, että hän on täysin vastakohta. Ei sanonut mun eksän nimeä suoraan, mutta selvästi viittasi siihen.

No mutta aika näyttää, se on totta. Jotenkin vaan jäi kutkuttamaan, kun hän on mielestäni ollut aina tosi kiinnostava, kunnollinen ja pitänyt naisestaan (siis siitä eksästään) poikkeuksellisen hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän