Jipii....ensi jouluksi jo 15 henkilön lahjat ostettu :) Vielä tietysti osa oman perheen lahjoista puuttuu ja pari muutakin.
Kommentit (8)
mä olen pyrkinyt tuohon jo monena vuonna... Mut ei vaan onnistu. Hieno homma, onnea ap :)!
siskon tyttö 14v. Benettonin t-paita, pilgrim kaulakoru nahkanauhassa - pakattuna Betty Boob-metallipurkkiin (yht. n. 17e)
Kälyn 5v tyttö: Esprit trikoopaita, pampuloita&harja n. 13e
Kälyn poika 3v: Aution Neuleen raitapaita + kirja: 11e
Kummityttö: Marimekon pitkä yömekko 14e
Kummityttö 5v: Esprit trikoopaita + barbie: 17e
Sisko: 7 Puttipajan neliskanttista erikokosta/väristä kynttilää 9,5e
Sisko: Thai-keittokirja 11e
Pikkuveljelle Hackmann-aterimet 42e (ostettiin isosiskon kans puoliks)
+ omille lapsille pari koiramäki kirjaa ja eläinpeli
t ap
kehtaanko antaa tuollaiset lahjat (olemme keskituloisia, nettotulot n.3700e, mutta asuntolainaa reippaasti).
Kiittäen, ap
Me ollaan sovittu jo aikoja sitten ettei osteta aikuisten kesken lahjoja. Kukaan ei juuri mitään tarvitse ja jos tarvii, niin itse tietää parhaiten mitä ja sen voi itse ostaa.
Viime jouluna sovittiin sama myös lasten lahjojen suhteen. Me emme osta kuin kummilapsille lahjat. Siskon ja veljen perheen muksuille ei osteta mitään eivätkä hekään meidän muksuille.
aikuisille ei mitään,
korkeintaa joku pieni tuffalle ja mummille.
siskoille ja veljille ei mitään, eikä heidän lapsilleen.
itse ostetaan tarpeellinen omille ja tuleehan niitä isovanhemmilta ja kummeilta.
sisarusten lapsille aiotaan kyllä ostaa tulevaisuudessa,
mutta vasta kun tietävät keneltä lahjansa saavat;
nythän kaikki tulee vielä joulupukilta!!!
Mielestäni tosi kivoja. Minäkin ostelen pitkin vuotta kaikenlaisia lahjoja. Ja ihanaa, että jossain muussakin perheessä halutaan muistaa myös aikuisia, niin meilläkin tehdään. Itse ainakin haluan sekä antaa että saada pieniä paketteja!
ovat yleensä ihan innolla ottaneet vastaan esim. astialahjoja ym.
t ap
Mietin, että nyt ne lahjat tosiaan pitäs ostaa, mutta jotenkaan en jaksa keskittyä moiseen touhuun.