Heureka! Mä hokasin peukuttajan logiikan
Peukuttelee alaspäin, jotta totuudesta vaiettaisiin. Mokomakin.
Kommentit (11)
Peukuttajalla on selvä logiikka ketjun eliminoimiseksi. Ei miellytä peukuttajaa jostain syystä. ap
Ei kai kukaan oikeasti noita peukkuja noteeraa?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:54"]
Ei kai kukaan oikeasti noita peukkuja noteeraa?
[/quote]Ihan jonnin joutava skeida paska turhake. Sorry, Harry.
IPadia käyttäessä tulee joskus vahingossa peukutettua..
Ei kai kukaan voi olla itsetunnoltaan niin onneton että seuraa peukutuksia. Tai yrittää kirjoittaa siten että saisi niitä. Ei kai kellään ole niin tyhjä elämä. Ei voi olla.
Peukutan joskus jos en jaksa itse kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:02"]
Ei kai kukaan voi olla itsetunnoltaan niin onneton että seuraa peukutuksia. Tai yrittää kirjoittaa siten että saisi niitä. Ei kai kellään ole niin tyhjä elämä. Ei voi olla.
[/quote]
tottakai sillä on väliä. Mittaahan se salaa, kuinka sosiaalisesti fiksu sitä on.
Luen palstaa kännykällä. Usein sormi osuu peukkuihin vahingossa kun vieritän sivua eteenpäin. Ihan sattumanvaraisesti kyllä osuu mun peukut, ilman minkäänlaista logiikkaa. Sorry teille, jotka niitä seuraatte!
Sama täällä kännykällä peukutan vahingossa
Peukutukset on hyviä kun keskustellaan neutraaleista tai semineutraaleista asioista. Tällöin peukut kerääntyvät hyvin argumentoiduille viesteille joita kannattaa lukea. Kun keskustellaan tunteita herättävistä asioista, peukut kerääntyvät palstan yleistä mielipiedettä osoittavalle aatokselle, vaikka argumentteja ei olisikaan, tyyliin "olet idiootti". Tällöin peukut ovat aika turhia.
Väärin. Peukutan alaspäin, jos olen eri mieltä tai joku käyttää törkeää kieltä. Tällä kertaa peukku tuli erimielisyydestä.