Gudrun Sjöden- vaatteiden käyttäjiä paikalla?
Tahtoisin panostaa laadukkaisiin ja kivan näköisiin vaatteisiin, joista olisi iloa vuosiksi eteenpäin.
Olen ihaillut noita Sjödenin vaatteita nettiputtiikkinsa sivuilla, näyttäisivät juuri olevan miunmaun mukkaan... =)
Mutta hinnat ovat aika korkeat, nyt kun saisi vähän edullisemmin alesta, voisin jotain tilatakin.
Kertokaa kokemuksianne ko merkistä, esim. trikoovaatteet ekopuuvillasta kiinnostaisivat.
Kommentit (3)
Pehmeältä tuntuvia ja hyvälaatuisia vaatteita. Minulla on trikoopaitoja, pellavaneuleita ja pellavamekko. Olen erittäin tyytyväinen netistä tilaamiini tuotteisiin. Joitain tuotteita olen ostanut Helsingin toimipisteestä.
Mulla on paljon kokemusta, kun aina sorrun tilaamaan... Jotkut vaatteet on todella hyvälaatuisia (neuleet, kangasvaatteet). Trikootuotteisiin olen ollut vähän pettynyt: joistakin paidoista on värit haalistuneet aika nopeasti, saumat kiertää pesun jlk ym. Kengissä on vaihteleva laatu. Mitoitus on yleensä tosi reilua. Monet vaatteet mitkä näyttää kuvastossa hyvältä, onkin luonnossa järkyttäviä pönöttäviä "telttoja".
Mulla on vain yksi neuletakki ja ainakin se on uskomattoman hyvälaatinen. Muuten ei ole valitettavasti kokemusta, mutta jos tuota luokkaa noiden laatu, niin voin suositella hinnasta riippumatta. Ovat taatusti käytössä hyvännäköisinä vuosikausia.