Onko muita, joiden mielestä Ressu Redford on ärsyttävä?
Kommentit (19)
Tyypillinen turkulainen, jaksaa kattella just 1,5 minuuttia ennenkuin käämit palaa.
No perhana sentään, kun se on useimpien turkulaistenkin mielestä ärsyttävä. Mieti sitä!
Ei siitä ota selvää..4 tähden illallinen ohjelmassa laittoi JOTAIN
Ei ärsytä mua. Tykkään musiikista.
En tunne, mutta naisena en pidä hänen puheäänestään. On jotenkin liian kaupunkilainen, jopa naismainen. Pidän itse äijemmistä.
Toisaalta laulaa upeasti ja voi olla vaikka kuinka miehekäs luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen turkulainen, jaksaa kattella just 1,5 minuuttia ennenkuin käämit palaa.
Terveisin turvenuija kälviältä
Vierailija kirjoitti:
En tunne, mutta naisena en pidä hänen puheäänestään. On jotenkin liian kaupunkilainen, jopa naismainen. Pidän itse äijemmistä.
Toisaalta laulaa upeasti ja voi olla vaikka kuinka miehekäs luonteeltaan.
Hän on pullistelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan junantuoma uusturkulainen.
Ei ärsytä, kun lähinnä törmään siihen joskus, kun Sound of RELSin Raising My Family soi radiossa.
Ei ärsytä, mutta se ärsytti kun Ressu puolusteli Neon 2:n ihan selvää plagiaattibiisiä.
https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1727992-kimmo-sainio-paljastaa-ne…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan junantuoma uusturkulainen.
No miksi tulit Turkuun junalla Kälviältä jos et Turussa halua olla? Mene takaisin sinne turvelandiaasi inisemään.
Päätit sitten tälläisen aloituksen. Vähissä on murheet, kun Ressu ärsyttää.
Ketju tietysti saa jäädä. Mutta. Mitäs jos Ressun vaihtais Li, Sanna tai Maria -nimeen?
Todella lyhyt.