Yo-juhlat elokuun viimeisenä viikonloppuna, tuleeko toteutumaan?
Mitä luulette, onnistuuko juhlat vieläkään? Monissa lukioissa on varattu alustavasti tuo ajankohta juhlille.
Kommentit (22)
Ei onnistu. Rajoitukset kiristetään taas.
"Minä en ole mikään ennustaja. Minä olen säveltäjä."
Sibelius
Tartuntojen määrä tulee kasvamaan ripeästi matkustelun myötä ellei mitään tehdä.
STT:n uutinen oli joitakin päiviä sitten, että lähiopetus ei ole vielä varmaa lukioissa...
Juhlat olisi kannattanut pitää nyt kesällä.
Kyllähän monissa perheissä jo skoolattiin ja kakkukahvit juotiin suvun, naapurien ja ystävien kesken silloin kun Suvivirren aika oli normaalisti, vaikka lakitus koululla jäi pois.
Vierailija kirjoitti:
Juhlat olisi kannattanut pitää nyt kesällä.
No esimerkiksi meidän kaupungissa koulun puolesta on yo juhla suunniteltu tuoksi elokuun viimeiseksi viikonlopuksi, joten tuntui luontevalta pitää myös kotona juhlat silloin.
Huono ajankohta, koska silloin juhlitaan kesän loppua.
Veikkaan, että tartuntamäärät on sitten jo niin korkeina, että yli 20 hengen tilaisuudet on kielletty.
Mistä kukaan sitä vielä voi tietää? Voi olla että toteutuu tai sitten voi olla toteutumatta. Ihan turhaa nojata omaa päätöstään juhlien lykkäämisestä/perumisesta joidenkin maallikko av-mammojen mielipiteisiin. Tilanteen mukaan mennään.
Ei kannata vielä kakkuja tilata. Katsotaan...
Vierailija kirjoitti:
Huono ajankohta, koska silloin juhlitaan kesän loppua.[/quote
Tuskin venetsialaisissakaan kannattaa kokoontua isommalla porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tartuntamäärät on sitten jo niin korkeina, että yli 20 hengen tilaisuudet on kielletty.
Tai siis niiden ainakin pitäisi olla kiellettyjä, mutta koska Marinin hallitus ja tikku p*skassa-toimintamalli niin vastuu jää taas ihmisille itselleen.
Ei noin äkkiä tule suurempia kieltoja vielä.
Johan nuo meni jo. Vai vieläkö on rahastamatta joku?
Ei toteudu. Suomalaiset on niin ääliöitä, että kohta joudutaan kaikki panemaan taas kiinni. Harmi ylioppilaille. Toivottavasti rahaa tuli kuitenkin keväällä jo.
Ei