Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko jos tietäisit kaveripariskunnan pettämisestä?

Vierailija
28.07.2020 |

Miksi kerrot/miksi et? Kysyisitkö ensin onko heillä kenties avoin suhde tms. Entä jos kolmas osapuoli olisi heidän kaverinsa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
4/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse tietenkin tietää, jos olisin petetty osapuoli. Mutta en osaa sanoa, uskaltaisinko puuttua muiden kohdalla.

Vierailija
5/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. Mistä voit tietää mitä siihen suhteeseen kuuluu??

Minulla on 12 v vanhempi mies. Pitkäliitto. Miehellä on fetissi. Seksuaalisuus hyvin rajoittunutta. Esim seksiä ei olla kertaakaan harrastettu miehen tahdosta kuin yhdessä ja ainoassa asennossa ( missä minä teen kaikki työt, mies vaan makaa lahnana tekemättä mitään). Mies ei myös nuole. Ei myös osaa sormettaa. Mitään uutta ei halua kokeilla. Seksi menee aina saman kaavan mukaan. 20 vuotta! Ja myös mies ei kiihotu minusta, vaan fetissin toteuttamisesta. Aina. Joka kerta. Kyllästyin pitkässä liitossa tähän. Sanoin miehelle, että hänellä on kaksi vaihtoehtoa. Joko erotaan nyt tai sitten ollaan vapaassa liitossa seksin osalta, koska minun tarpeet jää AINA toteutumatta tässä liitossa. Mies valitsi jälkimmäisen. Vituttaisi vaan jos joku ”kaveri” alkaisi sekaantumaan. Mies häpeää fetissiään, eikä siitä saa puhua muille. Joten vituttaisi vaan, kun en kaverille voisi kertoa miten asiat aidosti on, aviliiitossa mies dominoi omine fetissineen ja minä jään seksuaalisesti kohtaamatta omine toiveineen.

Vierailija
6/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, käräyttäminen piristää.

Vierailija
7/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ystäviäni niin paljon että kertoisin, ihan sama kumpi pettäisi. 

Vierailija
8/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin hyvälle ystävälle. Kertoisin kuulemani/näkemäni ja sanoisin, että saa tehdä tai olla tekemättä tiedolla mitään, muille en huutele, mutta tahdoin kertoa koska itsekin haluaisin minulle kerrottavan.

Ei-niin-läheisille kavereille, hyvänpäivän tutuille tai työkavereille en kertoisi. Viestintuoja saatetaan ampua ja itselleni merkityksettömien ihmisten vuoksi en ottaisi sitä riskiä.

Vierailija
9/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö siis molemmat toisiaan vai toinen vain? Jos vaikka se pettäjä on sun hyvä ystävä, voisit vaikka mainita hänelle että tästä nyt tietää jo moni (koska sinäkin tiedät) niin on ajan kysymys milloin jää kiinni. Voi myös vihjata että kannattaa kertoa puolisolleen ennen kuin joku muu ehtii.

Jos ette sen sijaan ole kovin hyviä ystäviä niin ehkä vain antaisin olla, etenkään jos et ole ihan varma mistä on kyse.

Vierailija
10/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöistä ja tilanteesta. Jos hyvää ystävääni petettäisi, kertoisin asiasta hänelle.

Kerran olin tilanteessa, jossa minun kaverini petti vaimoaan. En kertonut, koska en tunne vaimoa.

Vierailija
11/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sikäli erilainen, että en tunne mitään uteliaisuutta toisten elämään. Elän omaa elämääni ja ystävät ovat sen hyväksyneet. Tosin tämä on aiheuttanut sen, että monet kuvittelevat minua hyväksi kuuntelijaksi ja kertovat intiimiäänkin asioita, kun "sinä et rollaa muiden asioita eteenpäin". Yleensä unohdankin nämä puheet samantien. Minulle en kuulu mitä muut puuhaa, niin kauan kun eri ole kyse mistään rikollisesta.

Vierailija
12/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuollaiset on jokaisen oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi