Logo quiz suomi apuja?
Kommentit (119)
Aargh..mikä on vihreällä pohjalla iso valkoinen P. Kirjain on neliön sisällä ja se neliö on sillai kallelleaan. 3 kirjainta. Help! :D
suomen logo quiz taso 17? äkkiä auttakaa
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:22"]
Aargh..mikä on vihreällä pohjalla iso valkoinen P. Kirjain on neliön sisällä ja se neliö on sillai kallelleaan. 3 kirjainta. Help! :D
[/quote]
Voisko olla pop, siis se pankki?
Mulla takkuaa taso 26, sinisellä pohjalla eka kirjain b ja vika e. Yhteensä 7 kirjainta. Oon tota tuijottanu jo monta päivää enkä vaan tajua!
Mulla taso 12, sininen nelio 7 kirjainta. Tarjoaa kirjaimia ž k t š o n h n o d u e
Olisko se sininen laatikko "kutonen"?. Tossa P-logossa ei ole POP pankille kirjaimia :/. Tarjolla olisi s,v,g,k,h,i,g,s,m,g,ö
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:35"]
[/quote]
Mulla takkuaa taso 26, sinisellä pohjalla eka kirjain b ja vika e. Yhteensä 7 kirjainta. Oon tota tuijottanu jo monta päivää enkä vaan tajua!
[/quote]
Mitä muita kirjaimia siinä on :)?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 14:08"]missä pelaatte tuommoista?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:35"]
[/quote]
[/quote]
Ei siihen tämmöinen sopisi :) http://www.basware.com/
tuosta! :)
Nutella