Miksi nainen flirttailee toiselle naiselle?
Millaisia syitä voi olla? Miten sinä suhtaudut, jos joku nainen flirttailee sinulle (tuttu/kaveri/tuntematon)?
Kommentit (6)
Mikä lasketaan flirtiksi?
Hymyillä voi ihan ystävällisyyttään, toista voi kehua ihan ystävällisyyttään. Silmiin katsominen on ihan kohteliasta esim. keskustelun yhteydessä. Toista voi halata ja taputtaa ihan ystävällisenä eleenä jne. Mun mielestä nainen voi jopa pitää toista naista kädestä ilman että siinä on mitään sen kummempaa!
Vai?
Esim. ystävien ja vaikka hyvien työkaverien välillä se voi olla ihan yleistä fiiliksen nostattelua, yhteenkuuluvuuden tunteen vahvistamista ja käyttämistä hyväksi siinä tunnelman kohotuksessa, hauskan pitämistä, toisen itsetunnon kohottelua ja energian lisäämistä, piristystä... :)
Vaatii kyllä jonkinlaista kemiaa näiden naisten välillä tämmöinen kepeä flirtti.
Ajattelisin, että se nainen on lesbo tai bi. Suhtautuminen riippuisi ihan siitä, millainen se nainen olisi, eli haluaisinko lähteä mukaan flirttiin vai vaihtaa puheenaihetta. Todennäköisesti vaihtaisin joka tapauksessa puheenaihetta, kun alkaisi ujostuttaa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 17:55"]
Ajattelisin, että se nainen on lesbo tai bi. Suhtautuminen riippuisi ihan siitä, millainen se nainen olisi, eli haluaisinko lähteä mukaan flirttiin vai vaihtaa puheenaihetta. Todennäköisesti vaihtaisin joka tapauksessa puheenaihetta, kun alkaisi ujostuttaa liikaa.
[/quote]
En tosiaankaan ymmärrä, miksi joku heteronainen haluaisi flirttailla toiselle naiselle. Itse olen niin varovainen flirttailemaan kenellekään, ettei tulisi mieleenkään flirttailla sellaiselle, josta en ole romanttisessa mielessä kiinnostunut.
Joillain tuntuisi olevan sellainen tapa. En tiedä onko siinä pohjalla jotain lesbo/bitunteilua vai ei, mutta etenkin baarissa osa tutuista naisista heittäytyy ainakin minua kohtaan aika flirteiksi. Sellaista hymyilyä, tanssilattialla voi kiepauttaa kädet kaulan ympärille tai vaikka lantiolle tms. Tietysti pilkettä silmäkulmassa ja huumoria mukana. Eihän tää tosta noin vaan satu, vaan ensin on hauskaa, nauretaan ja esim. arvostellaan yhdessä paikalla olevia miehiä tms. Siinä samalla/ohessa tota "flirttiä" sit.
Osalla naisista koko olemus ja tapa olla on aika flirt, jos tiedätte mitä tarkoitan. Se tuntuu osaa muista naisista ärsyttävänkin, mutta itse otan huumorilla ja menen osittain mukaankin/vastaan niihin kikatuksiin ym., jos vaan tunnelma on itsellänikin kunnossa. Näillä naisilla koko olemus on aika itseään esille tuova, tunteet näkyy ja usein vaatetus voi olla seksikästä, on meikkiä ja meikkaavatkin usein muidenkin nähden jne. Samat naiset nauraa herkästi, itkee herkästi muiden nähden, saa "raivokohtauksia" muiden nähden ja myös "flirttailee" leikkimielisesti vastakkaiselle sukupuolelle vaikka varattuja olisivatkin sekä myös muille naisille. Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?
Itse pistän sen tuollaisen piikkiin, mutta enhän tiedä josko jollain oikeasti olisi jotain lesbotyyppistä taustalla... en vaan itse ole koskaan asiaa niin ajatellut!