Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako vuokrata turkkilaiselle?

Vierailija
29.06.2013 |

Olen kuullut, että koko ajan on lattiakaivo tukossa mustissa karvoista ja saa kutsua huoltomiestä paikalle. Onpa tuosta tullut vesivahinkojakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava vuokrasi, sopimuksessa oli 1 asukas (nuori opiskelijatytto), asunnossa asui kuitenkin toistakymmenta ihmista. Kun vuokralainen/sukulaiset saivat postia joka ei heille kuulunut, avasivat kirjekuoren ja laittoivat itse kirjeen aulaan ilmoitustaululle niin etta oikea vastaanottaja sen huomaisi. Tuo taisi olla kurdiperhe.

Vierailija
2/4 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mielummin suomalainen. Kokemusta on... Makkaraperunaoksennukset, kuset ja paskat ja kusipaskavaateet kylppärissä muutaman viikon. Lisäksi keittiö täynnä pulloja, tölkkejä ja pizzalaatikoita (myös sisältöineen). Noi pizzat oli varmaan hankittu turkkilaisten avustuksella. Lattiat tahman peitossa ja tapeteissa jotain ihme "mällejä".

Tämä vuokralainen oli suomalainen peusduunari. Ihan hyväpalkkainen vakityö tehtaassa. Täysi sika elintavoiltaan. Onneksi pääsin eroon. Selvin päin tietty oikeen "fiksu". Sen verran tyhmä oli kuitenkin, että kutsui kylään ja tein johtopäätöksen aika nopeesti.

Nyt on vuokralla siinä kämpässä veljen tyttö ja kaikki kunnossa:). Olen tosi tarkka sen suhteen kenelle enää vuokraan. Ihan sama vaikka vuokra napsahtaa tililleni, mutta jos kämppää tuhotaan, niin soronoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaongelma on todella kamala. Ja vielä mustien karvojen. Huips.

Vierailija
4/4 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Riippuu varmaan siitä ihmisestä, jolle olet vuokraamassa. Tee ihan normaali taustoitus, niinkuin vuokralaisista nykypäivänä ylipäätään kannattaa tehdä ( luottotiedot, ammatti tai toimeentulon edellytykset, perhesuhteet eli monta sinne asuntoon on muuttamassa). Laadi selkeä sopimus, josta käyvät ilmi oikeudet ja velvoitteet. Kuvaa asunto ennen ja jälkeen, ole reilu, mutta jämäkkä. Pidä itse kiinni sopimusehdoista. Toimi heti, jos ongelmia ilmenee, älä jätä mitään roikkumaan tai alistu vedätyksille.