kamala suomalainen ruumiinrakenne!
hyhhyh, suoraan äidiltä ja mummulta peritty. Riukukäset ja-jalat, olematon lantio ja KAIKKI rasva kerääntyy vyötärölle ja jenkkoihin. Olen ihan kamala omppu, ei toivettakaan bikineistä tällä tytöllä. Olisipa ihana tiimalasikroppa niin kuin joillain latinoilla mutta EI. Vääryys.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:04"]
Vinkki osa-aikaomenalta: mene kuntosalille, käy pitkillä kävelylenkeillä, ui pari kertaa viikossa kilometri ja Zumbaa ahkerasti. Muotosi muuttuu varmasti. Kuntosali on erityisen tärkeä.
[/quote]
ei omppu treenaamalla saa leveempää lantiota, läskit korkeintaan pois. Ruumiinrakenteelleen ei voi mitään.
Mulla on vielä karmeempi päärynävartalo : ( Ompun voi peittää, ei päärynää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 05:23"]
Katsokaapa ryssiä tai etelä-eurooppalaisia, niin kummasti itsetunto paranee! Siinä niitä tanttamaisia vartaloita näkee niin paljon, ettei oma omenavartalo tunnu enää missään. :D
[/quote]
Missähän universumissa sä elät?? Paljon kauniimpia kroppia ei enää ns. taviksiltä löydy, kuin venäläisillä ja etelä-eurooppalaisilla on...
Älä nyt itseäsi noin soimaa. Oma keho on se ainutlaatuinen maallinen majamme, josta kannattaa pitää huolta ja arvostaa sitä. Olet varmasti oikein suloinen ilman vaattteita :)
niin. me nyt vaan ollaan sellaisia, pyllykin on litteä vaikkei turhia istuisikaan. no ei aina voi voittaa! meidän nenätkin on pottuja...
Vinkki osa-aikaomenalta: mene kuntosalille, käy pitkillä kävelylenkeillä, ui pari kertaa viikossa kilometri ja Zumbaa ahkerasti. Muotosi muuttuu varmasti. Kuntosali on erityisen tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:53"]
Älä nyt itseäsi noin soimaa. Oma keho on se ainutlaatuinen maallinen majamme, josta kannattaa pitää huolta ja arvostaa sitä. Olet varmasti oikein suloinen ilman vaattteita :)
[/quote]
Haha, oletko harkinnut liikuntaa? Kannattaisiko syödä muutakin kuin vaaleaa vehnäleipää ja sokereita? Itse olen sitä mieltä että suomalaiset ovat itse hankkineet nämä muodot ilman geenejä, syömällä makkaraa yms epäterveellistä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:53"]
[/quote]
Haha, oletko harkinnut liikuntaa? Kannattaisiko syödä muutakin kuin vaaleaa vehnäleipää ja sokereita? Itse olen sitä mieltä että suomalaiset ovat itse hankkineet nämä muodot ilman geenejä, syömällä makkaraa yms epäterveellistä.
[/quote]
Liikun 4 kertaa viikossa ja syön terveellisesti, sen takia täällä koenkin oikeudekseni valittaa! Laihduttaa en oikein näistä mitoista enää voi, ei olisi terveellistä.
Katsokaapa ryssiä tai etelä-eurooppalaisia, niin kummasti itsetunto paranee! Siinä niitä tanttamaisia vartaloita näkee niin paljon, ettei oma omenavartalo tunnu enää missään. :D
Hyi vittu niitä latinoita. Suomalaiset on kuule parempia.
Latinoilla on viikset jo syntyessään ja niin iso perse, ettei meinaa ovesta mahtua.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:04"]
[/quote]
ei omppu treenaamalla saa leveempää lantiota, läskit korkeintaan pois. Ruumiinrakenteelleen ei voi mitään.