Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala suomalainen ruumiinrakenne!

Vierailija
28.06.2013 |

hyhhyh, suoraan äidiltä ja mummulta peritty. Riukukäset ja-jalat, olematon lantio ja KAIKKI rasva kerääntyy vyötärölle ja jenkkoihin. Olen ihan kamala omppu, ei toivettakaan bikineistä tällä tytöllä. Olisipa ihana tiimalasikroppa niin kuin joillain latinoilla mutta EI. Vääryys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:04"]

Vinkki osa-aikaomenalta: mene kuntosalille, käy pitkillä kävelylenkeillä, ui pari kertaa viikossa kilometri ja Zumbaa ahkerasti. Muotosi muuttuu varmasti. Kuntosali on erityisen tärkeä.

[/quote]

ei omppu treenaamalla saa leveempää lantiota, läskit korkeintaan pois. Ruumiinrakenteelleen ei voi mitään.

Vierailija
2/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:04"]

Vinkki osa-aikaomenalta: mene kuntosalille, käy pitkillä kävelylenkeillä, ui pari kertaa viikossa kilometri ja Zumbaa ahkerasti. Muotosi muuttuu varmasti. Kuntosali on erityisen tärkeä.

[/quote]

ei omppu treenaamalla saa leveempää lantiota, läskit korkeintaan pois. Ruumiinrakenteelleen ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä karmeempi päärynävartalo : ( Ompun voi peittää, ei päärynää.

Vierailija
4/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 05:23"]

Katsokaapa ryssiä tai etelä-eurooppalaisia, niin kummasti itsetunto paranee! Siinä niitä tanttamaisia vartaloita näkee niin paljon, ettei oma omenavartalo tunnu enää missään. :D

[/quote]

Missähän universumissa sä elät?? Paljon kauniimpia kroppia ei enää ns. taviksiltä löydy, kuin venäläisillä ja etelä-eurooppalaisilla on...

Vierailija
5/12 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt itseäsi noin soimaa. Oma keho on se ainutlaatuinen maallinen majamme, josta kannattaa pitää huolta ja arvostaa sitä. Olet varmasti oikein suloinen ilman vaattteita :)

Vierailija
6/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. me nyt vaan ollaan sellaisia, pyllykin on litteä vaikkei turhia istuisikaan. no ei aina voi voittaa! meidän nenätkin on pottuja...

Vierailija
7/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:53"]

Älä nyt itseäsi noin soimaa. Oma keho on se ainutlaatuinen maallinen majamme, josta kannattaa pitää huolta ja arvostaa sitä. Olet varmasti oikein suloinen ilman vaattteita :)

[/quote]

Haha, oletko harkinnut liikuntaa? Kannattaisiko syödä muutakin kuin vaaleaa vehnäleipää ja sokereita? Itse olen sitä mieltä että suomalaiset ovat itse hankkineet nämä muodot ilman geenejä, syömällä makkaraa yms epäterveellistä.

Vierailija
9/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha mulla on just samanlainen kroppa ku ap:lla :D

Vierailija
10/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:53"]

[/quote]

Haha, oletko harkinnut liikuntaa? Kannattaisiko syödä muutakin kuin vaaleaa vehnäleipää ja sokereita? Itse olen sitä mieltä että suomalaiset ovat itse hankkineet nämä muodot ilman geenejä, syömällä makkaraa yms epäterveellistä.

[/quote]

Liikun 4 kertaa viikossa ja syön terveellisesti, sen takia täällä koenkin oikeudekseni valittaa! Laihduttaa en oikein näistä mitoista enää voi, ei olisi terveellistä.

Vierailija
11/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa ryssiä tai etelä-eurooppalaisia, niin kummasti itsetunto paranee! Siinä niitä tanttamaisia vartaloita näkee niin paljon, ettei oma omenavartalo tunnu enää missään. :D

Vierailija
12/12 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu niitä latinoita. Suomalaiset on kuule parempia.

Latinoilla on viikset jo syntyessään ja niin iso perse, ettei meinaa ovesta mahtua.