Mitä teillä kukin tekee juuri nyt?
Meillä: Minä tietokoneella av:lla, mies tekee jotain keittiössä, vauva tutkii palikoita lattialla, lapsipuolet 5v ja 6v katsovat lastenohjelmaa.
Kommentit (15)
Mä olen koneella väriaine päässä, lapsi katsoo Räppääjää ja mies töissä. Hetki sitten oltiin lapsen kanssa rantsussa.
Mies navetassa, minä imetän vauvaa, isommat lapset leikkivät. Kohta jos koko porukalla paineltaisiin pihalle.
Iskä ja 2 vuotta ja 364 päivää vanha poikamme ovat kauppareissulla ja hankkimassa kukkasia ym. Meillä huomenna 3v synttärit (ja sunnuntaina myös). Minä siivoilen ja valmistelen yksin täällä, ihana kesä:)
t: lihapullaketjun ap
Mä tulin netistä katsomaan että mikä se juttu oli siitä että mansikoisen torjuntaineet aiheuttaisi kurkkuun kutinaa, En löytänyt, tulin sitten av:lle. Mies on hakemassa lipastoa kaupasta ja taapero lauleskelee omassa huoneessa.
Minä pönötän AVlla, mies lähti studiolle, 10 v leikkii silmän alla pihalla: leikkimökissä kaverinsa kanssa kotia ja välillä uida räpiköivät altaassa ja 12v lähti kaverinsa kanssa kauppaan.
Mies on töissä, vauva nukkuu ja minä rentoudun nyt hetkisen koneen ääressä siivouksen jälkeen,
Istun tässä koneella ja avasin kylmän oluen. Teen kohta ruokaa. Mies lähti just Tuska-festareille ja lapsi on pihalla pelaamassa futista
Minä surffaan läppärillä, lapsi katsoo Pikku Kakkosta, mies Tuska-festareilla.
Lapsi on isovanhempien luona mökillä, mies lähti hoitamaan yhtä työasiaa, lähinnä avaamaan yhden oven, ja mä yritän epätoivoisesti pakata ja valmistautua muutenkin huomisaamuiseen reissuunlähtöön. Kynnet on vielä lakkaamatta, säärikarvat epiloimatta ja mitään en oo pakannu... lähtö klo 5.45.
Syötiin just, pikku kakkonen loppui ja lapset alkoi riehua (2x4v pojat) mies meni siivoamaan kissanhiekat, laittaa tiskit koneeseen, aikoo käydä poikien kanssa kai äitinsä luona. Mä meinaan kattoa Suurin Pudottajan rauhassa, ja sit odottaa kaappien siivousurakka, ja pyykinpesua.
Minä istun sohvalla iPad kourassa, vauva nukahtanut sitteriin ja mies auttaa kaveriaan muutossa.