Minkä ikäisenä olet itse ollut ensimmäistä
Kommentit (5)
Noin 2-3 v. En muista tapahtumaa. Kuulemma vaan hoitotädin sylissä halusin olla, en leikkiä muiden lasten kanssa (hänen kaksi alle kouluikäistä). Tietääkseni traumoja ei jäänyt :D. Noin muuten sitten olin kyllä hoidossa ollut, päiväkodissa jo yli vuoden.
Minäkin olin ihan muutaman kuukauden ikäisenä eka kerran yötä isovanhempieni luona. Sellainen trauma jäi, että kävin rakkaan isoisäni luona ainakin kerran viikossa koko sen 26 vuotta, jonka sain hänet elämässäni pitää (mummini kuoli jo 15 vuotta aiemmin)
Ikää en tiedä, mutta aika nuorena. Isovanhempani asuivat lähellä ja nauttivat, kun saivat viettää aikaa meidän kanssa. Isompana sitten taas muistan, että kesällä vietimme puolet kesälomasta mummolassa yökyläillen, varmaan joka toinen viikonloppu kinuimme mummolaan ja mummi sekä vaari halusivat meidät heille yöksi :) Tiuhaan kävin vielä teininä mummolassa, käynnit harvenivat kuin vaari kuoli ja mummi ei enää paljoa meitä sinne sitten halunnut, hädin tuskin vastaa puhelimeen jos sille soittaa :( Traumoja ei jäänyt vaan ihania, ihania ja rakkaita muistoja! :)
Älkää höpiskö, varsinkin te nr. 2 ja 3. Av-sääntöjen mukaan lapselle tulee kauheat traumat, jos äiti ei ole heidän kanssaan 24/7.
En muista, koska olen ollut yöhoidossa ihan pienestä pitäen.
Ei jäänyt traumoja, tätini, jonka luona lähinnä olin, on minulle edelleen todella läheinen.