Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasinko mä?

Vierailija
28.07.2020 |

Kävipä niin, että menin huimauksen ja päänsäryn takia lääkäriin. Nää on vaivannut mua jo pidempään, oon ollu saikulla kohta kolme viikkoo. Olisin halunnut sille jatkoa, koska en koe itteeni viel työkykyseks. Huomenna se ois sitte töihin meno.

No, lääkäri totes et niskaperästä, laitto lähetteen fyssarille. Kävin fyssarilla heti, joka totes että syy ei oo siinä. No, jostain syystä mä suivaannuin ja lähdin kotiin. En jotenkin siinä tunteiden huumassa tajunnu että olis ollu varmaa hyvä mennä takas sille lääkärille.

Nyt mua hävettää ja itkettää, ku tajusin että ois vaa pitänyt mennä takas sen lääkärin puheille. Jotain vertaistukea pliis ☹️

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne ajanvaraukseen ja kerro tilanne. Pääset sillä edellisellä lähetteellä, et siis joudu uudelleen jonon hännille.

Vierailija
2/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varaat uuden ajan lääkärille. Tuskin se sua olisi muutenkaan ottanut samantien vastaan vaikka olisitkin mennyt heti sen oven taa itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta täs on nyt se, et täst on jo pari tuntia aikaa. Saanko oikeesti vajota maan alle.

Äiti on nyt tän tarinan kertonu jo kaikille sukulaisille ja naapureille, jopa diagnosoitiin mut.

Vierailija
4/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon tosiaan 19v, muutto omilleen olis tullu tehtyä mut nyt ei pysty noiden oireiden takia.