Lapsi käy joka yö pissalla vaikka ennen nukkumaan menoa
olisi pissa tullut. Miksi? Lapsi 3,5v ja tätä on ollut jo todella kauan.
Kommentit (27)
Rajoittaa iltajuomista? Kun iltajuomista rajoitetaan, niin silloin päiväjuomista lisätään ja aikataulutetaan. Ei se mene niin, että vain rajoitetaan! Kaikki on hyvin. Kestä vaan, kyllä se siitä vähenee.
Laita paperi niin, että lapsi saa sen itse.
Ja jos lapsi pissaa aina noin kahden tunnin päästä nukkumaanmenosta, niin etkö sä ole silloin vielä hereillä?
Anyway, toi on normaalia (jotkut käy vielä aikuisinakin yöllä pissalla).
Meidän lapset eivät muuten edes pyyhi pissan jälkeen...
Ja tuonikäinen osaa pyyhkiä kakkapyllynkin, jos vaan opetat. Riippuu tietenkin lapsesta, joillakin on niin liisterikakkaa, että tarvivat apua. Meillä on teflonkakkaa...
No ei meillä tuon ikäinen uskalla mennä vessaan yöllä yksin. Tai saatikka että pysyis ees unenpöpperössä pystyssä! :D Pakko se on sinne kantaa ja pitää pöntölläkin kiinni ettei tipaha :P (Ja joka yö...)
Meidänkin 3v4kk pojalla on joka yö pissahätä. Ollaan tehty niin, että käytetään se pissalla, kun ollaan itse menossa nukkumaan eli juurikin noin 2 tuntia pojan nukahtamisesta. Ja pissaa tulee aina runsaasti. Välttämättä tämä ei tuo meille kuitenkaan kokonaisia yöunia, mutta vähentää sen yhden heräämisen :)
Lähes joka yö kyllä havahtuu silti vähintään sen kerram hereille muista syistä ja huutaa jompaa kumpaa vanhempaa paikalle. Eikä todellakaan uskaltaisi lähteä yöllä yksin vessaan, kuten joku ehdotti!
Pistäkää potta viereen, jos ei uskalla yksin vessaan.
Me jätetään pikkuvalo vessaan, niin uskaltaa käydä.
18, luulen, että voisi johtua mustasukkaisuudesta.